Představení kosmetiky Distillery

By 7:24 ,

Ahoj, ahoj :)
Na konci září jsem byla pozvaná na promo akci nové kosmetické řady Distillery a parfému Maxima od Avonu, o které Vám tady chci napsat, protože ta atmosféra byla fakt neskutečná.
Akce byla v Hauch Gallery v Karlíně a musím říct, že tak pěkné prostory pro akci jsem už dlouho neviděla - bylo to prostorné, vzdušné a všechno vystajlovaný do posledního puntíku, sladěné do barvy a velkolepé.
Akcí nás prováděla Iva Pazderková, parfém Maxima pak křtila i Dara Rolins, která je oficiálně tváří vůně.


Kosmetická řada Distillery je úplná celosvětová novinka, je veganská a přírodní. Navíc je bez vůně a bez alkoholu. Distilery je klinicky a dermatologicky testována a důkladně testována na alergie, takže by měla vyhovovat všem.
Obsahuje čistící pleťový balzám, pleťový olej, denní krém s SPF25, noční krém a pudr s vitamínem C. Přiznám se, že jsem ji zatím ještě nezkoušela, tak vám nepovím víc, ale určitě tu můžete čekat pořádnou recenzi - na balíček s testery teprve čekám :)) A jsem teda mega zvědavá. Možná bude na instagramu i nějaká soutěž, tak mi nezapomeňte hodit follow:)




Další úplnou novinkou je parfémovaná voda Maxima - ženské verze & Maxime - mužská verze. Jedná se o květinovo-dřevitou vůni, která je "postavená na zářivých a charakterních tónech slaměnky v kombinaci se sametovou vůní nektarinky a jedinečnou pompézností arabského jasmínu". Vůně má 50ml a voní fakt hezky - tak avonovsky :)) Parfém stojí okolo 900 Kč.



Dress code byl Creative Black & White, takže jsem měla zjednodušené vybírání - sáhla jsem po košili z  H&Mka s černými lemy, roztrhaných jeanech, Karlích espadrilkách, černém kabátku z F&F a smetanové Furle. Je to takový můj tradiční outfit - bílých halenek a košil mám plnou skříň, stejně jako černých kalhot, a tak hrozně ráda tyto kousky spolu kombinuju a oživuju je doplňky.

Košile - H&M, kabát - F&F, boty - Karl Lagerfeld, kabelka -Furla, jeany - Primark














You Might Also Like

3 komentářů

  1. Krásný holky, sluší Vám to moc :) Akce z fotek vypadá moc příjemně i z vyprávění jste si to musely užít :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kači to je náhoda, tu Maximu jsem si objednávala a v týdnu přišla. :) Ale jen malé balení, teď mám vůní až až.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat