Live Sweaters v akci

By 8:00

Až nedávno jsem si uvědomila, jaký je rozdíl mezi "nošením oblečení" a "nošením oblečení". Dřív jsem pohlížela pouze na cenu a měla napěchovanou skříň hromadou  levných hader, které mi prostě stačily. Milovala jsem, že je můžu různě kombinovat a každý den mám na sobě něco jiného. Protože běžný den studenta znamenal v součtu pár hodin, protože potom následovalo domácí pyžámko a večer párty obleček, takže bylo úplně normální nosit obyčejné oblečení za pár korun...


Jenže od té doby, co člověk tráví v práci a při cestě do práce i 14 hodin denně, je volba oblečení trošku oříšek. Najednou už chápu, proč spousta lidí volí kvalitu před kvantitou..
Poslední dobou i já měním svůj šatník a jsou věci do kterých investuju a do kterých ne. Najednou si raději koupím 3 kvalitní kabelky než 10 šmejdů z H&Mka, které se při denním nošení do pár měsíců rozpadnou, stejně jako si raději koupím Conversky než kecky z Primarku. Jasně, že jsou věci, které kupuju levně - a to třeba letní šaty , protože ty se dají nosit opravdu jenom pár měsíců v roce, stejně jako letní sandálky bez špičky či žabky.  Na druhou stranu investuju do espadrilek, tenisek či lodiček na podpatku, protože tento typ bot má využití celoročně - krom zimy.

Svetr - Live Sweaters, kabelka - Furla, boty - Karl Lagerfeld, jeany - F&F, halenka - Calliope

S příchodem září jsem se taky rozhodla, že si letos pořídím pár kvalitních svetříků, které budu moct nosit až do jara a po pár vypráních se neseperou a nezačnou se žmolkovat....a tak pomalu, ale jistě začínám plnit šatník dražšími kousky.
Když mě nedávno oslovil kamarád, jestli bych neměla zájem nafotit kampaň k Live Sweaters, kývla jsem. Jedná se o stylové svetříky, které jsou vyrobeny z merino vlny, což je vlna, která má zachovávat teplotu - prostě vám v něm bude v zimě teplo a při vyšších teplotách příjemně, což můžu potvrdit.
Vzhledem k tomu, že z fotek jsem poměrně dost mile překvapená, rozhodla jsem se Vám sem po delší době hodit outfit :-) A ptám se Vás - baví vás outfit posty? Mám se k nim zase vrátit?




You Might Also Like

3 komentářů

  1. <3 Vidím to podobně, začala jsem přeměňovat svůj šatník už během loňska, začala jsem 2 kašmírovými svetry, na které nedám dopustit, v zimě jsem je nosila nonstop a opravdu se dají využít prakticky celoročně, pokud teda není v létě 30 °C. Přes léto jsem si pak kupovala lněné oblečení. Od té doby, co jsem začala, si už fakt nekupuju plastové oblečení (čti polyester a podobné materiály)! Takže za mě určitě skvělý krok a určitě to bude něco, co oceníš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moje dlouhodobá oblékací filozofie :-)
    Módní posty mě baví. I přesto, že jsem jiná věková kategorie, snažím se držet krok a inspirovat se.
    Těším se na dalši příspěvky.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Kači, tyto fotky jsou naprosto povedený :) pohodový outfit a přitom elegantní. Já mám ráda outfit posty, určitě chci

    OdpovědětVymazat