Parfém Yves Rocher - Plein Soleil

By 12:10 , ,

Možná jste zaznamenali, že v poslední době se instagram zaplnil novými parfémy Yves Rocher.
Jedná se o úplnou novinku šesti parfemovaných vůní z řady La collection. Každá vůně je úplně jiná, a tak si tady můžete najít to své.



Někoho zaujme smyslná vanilka, jiného zase květinová, citrusová či ovocná verze. Všechny tyhle parfémy mají 100ml a seženete je za 1690 Kč (ale doporučuju sledovat eshop, protože jdou sehnat i ve slevě).
Přiznám se, že úplně ke všem jsem ještě nečuchala, ale pár favoritů jsem si našla. Dneska Vám ale představím tu, která mě má nejvíce charakterizovat. Je ji Plein Soleil. Květinová krémová vůně. Exotická, ale zároveň elegantní. Složená z oleje z indických květů tuberózy, kardamomu (jedná se o jedno z nejdražších koření na světě (vedle vanilky a šafránu)), santálového dřeva a ylang-ylang. Zkrátka a dobře, 87% složek je přírodního původu.

Yves Rocher Plein Soleil


Vůně je poměrně sladká, ale zároveň intenzivní - proto opravdu hodně záleží na tom, jak moc jste na vůně citlivé. Pokud preferujete spíše jemnější vůně, Plein Soleil nebude pro Vás. Výdrž hodnotím jako průměrnou, co se mi líbí, je vzhled parfému. Je jednoduchý, ale i přesto podle mého nápaditý.
Vůně si asi nenajde fanoušky mezi všemi - pokud preferujete spíše vůně typu Lancome, Armani, Yves Rocher vás asi moc nezaujme. Ale pokud máte rády takové ty přírodní a jednoduché vůně, řada La collection by se vám mohla líbit.




(Barter spolupráce s Yves Rocher) 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Parfém od Yves Rocher jsem měla kdysi a nebyl špatný, ale byl takový neurazí ale ani nenadchne.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Vůně mám ráda sladké a svěží, určitě nevyhledávám citrusové a hodně kořeněné :) Kolegyně často kupuje parfémy u YR a to jsou tak krásný vůně

    OdpovědětVymazat
  3. Moje spolužačka kupovala parfémy od YR, docela pěkně voněly. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat