Kanárské ostrovy I. - Fuerteventura

By 14:38

Ahooj, zdravím Vás z teplých krajin z Kanárských ostrovů. Původně jsem chtěla sepsat jeden článek o celých Kanárech, ale nakonec udělám články tři - a to o každém ostrově zvlášť, protože mám milión fotek a navíc bych všechno zapomněla, než bych dojela zpátky domů - rozumíme si, ze jo #pametJakoDuchodce 😂


Kanáry jsou dovča, kterou absolvuji s rodiči. Protože posledních pár let se vídáme tak málo, že už se téměř neznáme. A tak bylo na čase zapracovat na společných zážitcích.
Prahu jsem opouštěla ve stresíku jak sviň, protože poslední dobou bylo všechno tak nějak k zešílení. Bylo toho moc a dost se začalo ozývat i moje zdraví, a tak jsem sbalila pár kabelek, plavky, boty a letělo se.

Odlítali jsme v neděli dopoledne z Prahy, což byl nejvíce komfortní let. Zaprvé jsem se mohla vyspat a za druhé jsem měla celou sobotu na to se nabalit. Díky bohu za to, protože celý týden předtím to vypadalo, že nikam neodletím - prostě mě nic nenutilo přemýšlet, co s sebou a já se fakt bála, že začnu hysterčit v sobotu v noci 🤷‍♀️











V neděli odpoledne jsme dorazili do Corraleja - městečka nahoře na ostrově, odkud jsme se pak vydávali na výlety po celém ostrově.
Bydleli jsme v apartmánu přímo na hlavní ulici, kdy za hotelem byla jak pláž, tak bazén.

Další den jsme měli volno, a tak kromě procházky po městečku (čti po obchodech 💁‍♀️), jsme se vyplacli k bazénu a hazeli opalovačky.



















Počasí na Kanárech je celoročně podobné - v létě okolo 27°C, v zimě okolo 20°C. Není tam vyloženě vedro, ale i tak člověk chytne barvu (jsem rak, těší mě). Na druhou stranu je na  koupání poměrně zima - moře má asi 22 stupňů a bazény taky. Navíc hodně fouká (takže zapomeňte na učesané vlasy) 

Další den jsme vyrazili na výlety - mrknout na sopečnou krajinu (protože Kanáry vznikly právě sopečnou činností, a tak tam nenarazíte skoro na žádnou zeleň, jenom na sopečné horniny.)...
Dále jsme navštívili městečka La Oliva či Betancurie. A co bylo úplně nejvic ňuňu, tak byly berberske veverky, které v těch skalách žijí a které za námi běhaly a chtěly oříšky. 

Kanáry jsou úplně jinej svět než všechna místa, které jsem doposud viděla. Tím, že jsou celé sopečné, můžou někoho děsit a deprimovat - mně fascinovaly. 








 muzeum ekologie uprostřed pustiny 
















Taková tradiční houska na snidani 
A na závěr si dáme ještě outfity

Sukně - Zoot, boty - Lamur, svetr - Tom Tailor, kabelka - Karl Lagerfeld 

Sukně - Mohito, boty - Zalando, top - H&M, kabelka - Furla

Sukne - Stradivarius, boty +kabelka - Karl Lagerfeld, tricko - Zoot

Sukně - Zoot, boty - Zalando, Kabelka - Karl Lagerfeld, top - Lindex 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ty veverky jsou úplně boží :D Na Kanárech jsem ještě nebyla, ale ráda bych, jen to nikdy nevyšlo, nějak se nedařilo za fajn peníze sehnat dovču dle zřejmě náročných požadavků :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kači :) nádherný fotky, já byla před 2 roky na Tenerife a moc se mi tam líbilo, je pravda, že jak to vzniklo ze sopek, jsou ty ostrovy jiný, ale i tak moc krásný. Nádhera, užívejte rodinko

    OdpovědětVymazat
  3. No to je nádhera. Úžasné fotky, naživo to musí byť ešte krajšie. :) Skvelé miesto dovolenky. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný fotky, úplně ti tu dovolenou závidím :) A ty veverky, ňuch :)

    OdpovědětVymazat