Desigual, Instax & Notino party

By 10:29 ,

Na přelomu září/října se doslova přetrhl pytel s různými eventy. Stihla jsem čtyři, a další spoustu z nich jsem bohužel musela odmítnout, protože těch 5 týdnů dovolené je nějak málo a člověk by ji potřeboval dvojnásob :)




O akci s Avonem jsem Vám už psala TADY - představovala se nová bio veganská kosmetika Distillery a parfém Maxima/Maxime. Hned o den později jsem s Veru-life zamířila na event značky Desigual, kde nám byla ukázána nová kolekce, která se má specializovat na mladší ročníky - cílovkou je tedy věk okolo 20 - 30 let.
Přiznám se, že Desigual mě nikdy moc nebral - byl na mě až moc divoký a dospělý, ale nová kolekce obsahuje pár hodně zajímavých kousků - však posuďte sami :) Třeba bunda s Mickeym Mousem je mů favorit. Je totiž tak šílená, až si říkám, že by se mi hodila na oživení šatníku.
Na eventu jsme si taky vyzkoušeli trénink radosti (kdybych věděla, o co jde, tak bych si nebrala ani sukni ani podpatky, ale něco, v čem se dá skákat:))) Hřebem večera pak byl skvělej DJ (kterej remixoval Babiše - protože zremixovanej Babiš je jeho jediná verze, která se dá poslouchat:)) a workshop, na kterém jste si mohli něco natisknout na tričko nebo tašku. Takže nečumte, já nesu nákup :))) (viz dole)









Můj výtvor :)
O týden později jsme pak s Mei zamířili na Instax párty, kde nám byla ukázaná Instax mini ink tiskárna - tedy tiskárna velká jak power banka, kterou spárujete pomocí appky s mobilem a můžete si vytisknout nejenom fotky, ale i fotky z videí. Okay, nebudu vám kecat, na jednu stranu mi tato věc připadá zbytečná, na stranu druhou bych ji hrozně chtěla mít, protože bych si celou nástěnku mohla zaplnit fotkami z výletů (a svých myšáků ♥). Musím říct, že instax umí parádní párty - všechno bylo vystajlované do posledního detailu (až jsem si tam připadala nepatřičně a nudně, ale když jsem pak jela v MHD ověšená balónky s héliem, začala jsem se cítit mnohem lépe :)












Ve čtvrtek jsme pak s holkama z beauty světa zamířily na otvíračku Notino prodejny na Florentinu. Do Notina jsem chodila celkem pravidelně, ale vždycky to byla spíše výdejna než prodejna. O to víc mě teď baví, že nová prodejna je mnohem větší a kromě objednaného balíčku, si tam můžete nakoupit parfémy, vlasovou kosmetiku a spoustu dalších kosmetických nezbytností. Takže pokud máte přes Florenc cestu, mrkněte tam. A pokud vím, tak ceny by měly být internetové (nebo jim dost podobné)












You Might Also Like

5 komentářů

  1. Desigual se mi nelíbí, ale ta bunda s Mickeym je fakt super. A Instax party úplně závidím, krása.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Blíží se Vánoce, proto tolik akcí :-)
    Krásné....obzvláště Notino, tam bych chtěla být :-)

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  3. Už na Insta som očumovala, super akcia. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Máš Kači boží fotku s balonkama :) Co se týče Notina, tak jsem byla v nové prodejně už několikrát a moc se mi líbí, jak to tam vypadá teď

    OdpovědětVymazat