MESSY HAIR? WE CARE. L’Oréal Professionnel Serie Expert Inforcer [Recenze]

By 11:24 , , ,

Možná jste zaznamenali, že jsou Vaše vlasy na podzim zničenější než obvykle. V létě jim moc výživy nedáváme, namáčíme je v bazénu nebo moři, namáháme je na sluníčku, a mnohdy, pokud jim nedáme dostatečně kvalitní výživu, začnou padat nebo se lámat. Ani podzim jim příliš výživy nedá - náhle změny teplot napáchají své škody, proto je třeba sáhnout po kvalitní péči a dodat vlasům to, co potřebují. Přiznám se, že já jsem neustálý bojovník s vlasy, protože nemám vrozené předpoklady k bujné, husté a zdravé kštici, ale myslím, že kvalitní výživou jdou vlasy zachránit.
Na Notino zrovna probíhájí slevy a Vlasová kosmetika je o 15% levnější, takže pokud zvažujete nákup kvalitních vlasových přípravků, nezapomeňte využít této akce :)

L’Oréal Professionnel Serie Expert Inforcer



Já už roky spoléhám na značku L'oreál Professionnel, která mě vždycky vytáhla z vlasového trápení. Jasně, že nenahradí kadeřníka a zastřihávání konečků, ale hodně pomůže, pokud jsou vaše vlasy zničené, zplihlé, bez života...
Tentokrát jsem sáhla po korálové řadě  L'oreál Professionnel, Serie expert inforcer - tedy po šamponu a kondicionéru proti lámavostí vlasů. Tato řada je určená pro křehké a slabé vlasy, měla by posilovat vlasovou strukturu a okamžitě snížit poškození vlasů. Šampon je k dostání ve třech provedeních - 300ml, 500ml a 980ml. Kondicionér má pak 200ml nebo 1000ml. Opět vyvstává otázka, proč je kondicionér menší než šampon? Nemají se oba produkty používat současně?


Za oba produkty dáte na notino cca 328 Kč za malý kondicionér a 294 Kč za malý šampon. Anebo si můžete koupit celou sadu i s maskou za 779,- Kč.
Oba produkty krásně voní, mají středně hustou konzistenci a slibují profesionální péči. Jak už jsem zmiňovala výše, produkty L'oreál Professionnel mám hodně ráda a nezklamala mě ani tato řada.
Vlasy jsou po umytí jemnější a vyživenější. Nijak zvlášť se nemastí ani nejsou těžké. Dávám palec nahoru za to, že i když je řada pečující a vyživující, tak i tak jsou vlasy objemné a nejsou zplihlé. Neříkám, že by Expert Inforcer dělalo mega objem - to bohužel nedělá, ale zároveň jsou vlasy tak nějak v normě a nejsou ani těžké ani mastné.


Řadu jsem si oblíbila a používám ji téměř denně, myslím, že během pravidelného mytí, se mi vlasy aspoň částečně uzdravily a vypadají rozhodně lépe než po používání kosmetiky z drogerie.
Oba produkty si pochvaluje i přítel, který teď má mnohem jemnější vlasy (i fousky), které jdou lépe tvarovat a drží jak mají.
Šampon a kondicionér nejsou určitě jediné produkty, které by měl člověk při honbě za zdravější kštici, používat. Za zmínku určitě stojí, kromě zdravé stravy,  i vitamínové doplňky - ať už GS Eladen, Dona Hair či vitamíny z DMka. Dále by pak člověk měl jednou za čas použít vyživující masku, olejíčky do konečků či termosprej na žehlení a foukání vlasů.


Koupila bych si produkty znovu? Ano. Jasně, že ano. Řadí se k těm kvalitnějším přípravkům, které jsem kdy na vlasy používala. Navíc i ta cena je přiměřená a neudělá člověku čáru přes rozpočet.

(Barter spolupráce s Notino)

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Priznám sa, že tieto produkty som ešte nevidela, ale vyzerajú luxusne. Rada vyskúšam. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat