Perfektní obočí s Benefit - Goof Proof Brow Pencil [Recenze]

By 8:00 , ,

Před nedávnem jsem Vám tu psala o tužce na obočí Precisely, my brow pencil od Benefit. Zaujala mě natolik, že jsem si hned běžela koupit novou, nicméně jsem si popletla obaly a místo Precisely jsem sáhla po Goof Proof brow pencil.
Benefit Goof proof brow pencil

Nejprve jsem chtěla tužku vrátit, ale pak jsem si řekla, že mám aspoň možnost vyzkoušet něco nového a posoudit, která ze zmiňovaných je lepší.
Goof Proof má daleko silnější hrot, se kterým nedocílíte tak jemného výsledku jako s Precisely, my brow pencil, na druhou stranu i když zatlačíte, hrot se tak snadno nezlomí.
Odstínově jsou obě tužky stejné - používám odstín 04, který je tmavě hnědý a myslím, že mi sedí, mám totiž černé obočí.
Tužka má krásný obal s kartáčkem,  který vypadá stylově a je odolný proti poničení.
Víte jak.. koupíte si nějaký kus kosmetiky, chvilku ho nosíte v kosmetické taštičce a za chvíli vypadá příšerně. To není případ Benefitích produktů. Ty mají všechny kvalitní obaly (ať už tvářenky, paletky, brow setter či tužky na obočí). Takže za mě body navíc.

Benefit Goof proof brow pencil

Benefit Goof proof brow pencil

S tužkou se dobře pracuje. Nerozmazává se, drží na svém místě a neobtiskne se ani do polštáře, když si lehnete. Navíc po zafixování brow setterem vydrží snad všechno. Produkt měl zkoušku ohněm v Paříži, kdy nejenom přežil nekonečnou cestu, kdy jsem si otírala obličej o polštář, o Luka a o sedačky v autobuse, ale přežil i namáhavé procházky na slunci. Musím říct, že při večerním odličování bylo obočí tam, kde má být a dokonce byl i problém ho úplně odlíčit.
 
Cenově se tato tužka pohybuje okolo 800,- Kč  a má 0,34 gramů. Je dostupná i v mini cestovním provedení, které vyjde na cca 420,- Kč, takže pokud chcete produkt jen vyzkoušet, je to možnost, jak nedat tisícovku za něco, u čeho si nejste jistí.

Hlavním záporem této tužky je její cena - ne každému se chce investovat tolik peněz do produktu, který vydrží dva - při troše štěstí tři měsíce. Tužka se taky často láme, ale i se zlomeným kouskem se můžete dost dobře namalovat, prostě ho zpátky zasunete. Obrovský klad této tužky je, že vydrží opravdu všechno, nerozmazává se, dělá pěkný vzhled, dobře se s ní pracuje a obsahuje kartáček.
Precisely, my brow mi vyhovuje možná trošku víc - je jemnější, tenčí. Na druhou stranu má větší předpoklady k lámání se. 
Koupila bych si produkt znovu? ANO. Cena sice zabolí, na druhou stranu mám jistotu, že se na ní vždycky můžu spolehnout jako málo na co. Letošní léto bylo testovací, protože ty šílené teploty, dusno a výlety si říkaly o to, aby člověk vyzkoušel, jestli některé kosmetické produkty vydrží skutečně tolik, jak slibují reklamy. A Goof Proof Brow Pencil to vydržel. 



You Might Also Like

4 komentářů

  1. Taky jsem ji měla a skvěle se s ní pracuje :) ještě jsem zkoušela jejich gel a taky pecka!

    Šárka/GrünHauz

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem tužku měla a byla jsem spokojená! :) A jejich gel v kalíšku je taky pecka.
    Šárka/GrünHauz

    OdpovědětVymazat
  3. Mám doma obě verze a taky jsem si víc zamilovala Precisely, my brow pencil ,ale Goof proof je též super, vydrží celý den a mně se prozatím nezlomila ani jedna, Precisely mám už druhou a Goofproof první, mám ráda i foolproof brow powder, ten mám už dva a půl roku a stále nejsem na pánvičce :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá fakt dobre a páči sa mi aj to, že má pevný obal. :) Akurát tá cena by ma od kúpy odradila.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat