ALCINA N°1 Čistící pěna na všechny typy pleti [Recenze]

By 7:55 , , ,

Znáte značku Alcina?
Já ji znám od svoji kadeřnice, která používala tyto vlasové přípravky. Takže jsem už vyzkoušela všechno možné.
To, že se značka zaměřuje i na dekorativku, jsem věděla, ale zatím nijak významněji jsem ji nezkoušela. Doma mám pouze paletku stínů a tvářenek. Nedávno mi doma přistála tahle ALCINA N°1 čistící pěna pro všechny typy pleti a já byla neskutečně zvědavá, jak mi bude vyhovovat...


Pěna má černobílý, poměrně minimalistický obal. Má 150 ml a vydrží skutečně dlouho, protože na jedno čištění pleti vypotřebujete jen pár "pumpnutí". Cenově se na Elnino pohybuje okolo 235,- Kč, což zas taková raketa není s ohledem na její vlastnosti.
Pěna má složení obohacené o jemné tenzidy, které hloubkově čistí pleť od nečistot a make-upu. Hydratační komplex účinně zklidňuje a hydratuje pleť. S čisticí pěnou má být pleť jemná, čistější a vyživená.
Složená je z kyseliny mléčné, glycerylu kyseliny kokosové, obsahuje UV filtry a tenzidy.


Do pěny jsem se zamilovala už na první "pumpnutí". Pěna totiž nádherně voní a jedním tahem si poradí s makeupem, linkami či řasenkou. Na odlíčení očí je trošku nepraktická - přece jenom to je pěna, ale zbytek obličeje zbaví velice rychle veškerých líčidel.
A co hodnotím nejvíce kladně - není to jen povrchově. Znám hodně micelárek, u kterých jsem si říkala, jak krásně odličují, a když jsem pleť dočisťovala vlhčenými ubrousky nebo tonikem, zjistila jsem, kolik makeupu na tom obličeji ještě mám. Tohle není případ alciny. Ta sundá všechno.
S pěnou se krásně a rychle pracuje, opravdu ji nevypotřebujete mnoho a obličej zbytečně netřete.
Moje pleť je spíše normální, částečně citlivá a některá místa jsou mastná (brada, nos...), což nevadí. Pěna je určená všem typům pleti, tzn. nevadí ani citlivé pleti.


Pěna jde buď klasicky aplikovat na vatový tampon a postupně s ním odlíčit celý obličej anebo ji lze použít "namokro", kdy se nanáší na pleť obličeje navlhčenými dlaněmi, kdy ji jemně vmasírujete a smyjete. Ať tak, či onak, produkt obličej vyčistí a vyživí.


Koupila bych si produkt znovu? Určitě ano. Spolu s Astrid a Kiko micelárkami a tonikem Ryor patří k mým nejoblíbenějším produktům na čištění pleti a až mi dojde, určitě sáhnu po dalším balení. 


(Barter spolupráce s Elnino.cz)

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Pěna vypadá super, používám čistící gely namokro a pěna je občas fajn změnou.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Takovéhle pěny miluji, musí být fakt hrozně super! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý tip - žádnou pěnu na odličování jsem ještě nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá fakt dobre, aj keď nie som zrovna fanúšik kozmetiky pre všetky typy pleti.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  5. Znám z doslechu a byla na kosmetickém veletrhu v Praze. :) Ráda bych někdy zkusila, ale opět pro mě trochu dražší produkt bohužel.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat