Kalhoty, které nemá nikdo rád

By 9:30

Přiznám se, že dost vnímám, jak na mě lidé koukají ve chvíli, kdy mám sukni a ve chvíli, kdy jsem oblečena podle toho, co mi vyhovuje nejvíc - děravé kalhoty, tenisky, cardigan. Cítím se v tom nejvíce svá, ale zároveň vím, že ten den po mně moc psů neštěkne. Ani na tom přechodu mě nikdo nepustí, a tak musím vybíhat z bytu na čas, abych stihla tramvaj :D

Pokud ale vykročím ze svého pohodlí, nasadím silonky a suknici, rázem mi stačí 4 minuty, abych se dostala na nějaké to emhádéčko a občas se i dočkám komplimentu od postaršího pána na zastávce :D (někdy dokonce dostanu i zažloutlou vizitku♥ s nabídkou koňaku)

Nechápu, proč se říká, že je žena nejkrásnější v tom, v čem se cítí nejlépe. A pokud to tak skutečně je, tak mi gratulujte, že jsem dokázala opak! :D 




Na létě miluju to, že zase můžu nasadit neforemné barevné kalhoty a nemusím řešit, jestli se přilepím k sedačce v autobusu, ani jestli mi něco nečumí jak chleba z tašky. A pak tu jsou ty miloučké komentáře mužské populace, která se může přetrhnout, kdo vymyslí lepší vtípek a kritiku na téma "moje kalhoty" :D 

Ať už se vám líbí nebo ne. Já si je oblíbila moc. Pořizovala jsem si je letos v zimě v Primarku a už se mnou stihli obcestovat nejenom Řím, ale také například Poděbrady. A dokonce se za týden podívají do Turecka.


kalhoty - Primark, boty - Primark, svetr - H&M, Kabelka - Furla




You Might Also Like

3 komentářů

  1. Už som ťa chválila na Insta, ale musím sa opakovať, lebo toto ti podľa mňa perfektne sekne a outfit je božský. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  2. Za mne dobrý. Na nějaké podobné jsem dneska koukala, když jsem probíhla nákupním centrem. Jenže já na ně mám o několik kilo a roků víc, než by bylo vhodné.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se to líbí, ale osobně to nosit nemůžu, jsem docela malá a vypadám v tom strašně :D, ségře jsem jedny takové koupila.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat