The Rituals of Jing Sleep [Recenze]

By 10:24 , ,

Znáte značku Rituals?
Okay, blbej dotaz. Kdo by neznal Rituals, že jo.
Všichni nad ní "ocháme" a "jucháme". Já po ní juchla poprvé a zatím naposled díky balíčku Arome.

K rukám se mi dostala kolekce "The Rituals of jing - Sleep". Řada obsahuje produkty, které by měly zlepšit a zkvalitnit spánek. Je složená ze santalového dřeva (esenciální olej ze santalového dřeva je známý tím, že čistí a zaměřuje mysl na meditaci) a levandule (uklidňuje duši a poskytuje plnou relaxaci pro pokožku). 
Řada Sleep obsahuje suchý olej, sprchový olej, sprej na polštář, masku na ruce, sůl do koupele, balzám na nohy, svíčku, čaj a sérum na spaní.  Já vyzkoušela suchý olej a masku na ruce. 



Suchý olej Jing Dry oil je vhodný jak pro vlasy, tak i pro tělo. Rychle se vstřebá, nedělá mastný film, krásně pleť zklidní a navnadí na spánek. Přiznám se, že mi hrozně pěkně voní - je to taková relaxační, spací vůně. Ale dokud jsem si nepřečetla, co je jejim obsahem, vůbec mě nenapadlo, že to je ta levandule! A to levanduli nesnáším! :D Teď už ji samozřejmě cítím, ale do této chvíle jsem si chrochtala blahem. 
Olej používám každý večer po sprše (někdy i ráno). Pěkně hydratuje a zvláčňuje pokožku (ale nečekejte zázraky jako u tělového krému) a už si bez něj tu denní rutinu neumím představit. Trošku jsem se bála, jak si s ním poradí vlasy, jestli je nebude mastit - a ne, konečky jsou pořád stejně vzdušné, nejsou slepené ani umaštěné. Takže se nebojte ani aplikace na vlasy. I když pokud se rozhodnete ho aplikovat po celé hlavě, doporučuju ráno vlasy umýt.
Olej stojí 530,- Kč za 100 ml a je k dostání na stránkách Rituals. Jak dlouho vydrží, vám neřeknu. Já ho mám měsíc a půl a už jsem v polovině. Ale na druhou stranu je pravda, že jsem na něm závislá :D

Dalším "spacím" zázrakem je maska na ruce Jing Hand mask, která je hodně mastná. Má "sádlovitou" konzistenci, kterou musíme důkladně vetřít do rukou a mezi prsty a jít spát. Je opravdu hodně hutná a mastná, takže doporučuju natírat po ulehnutí, abyste nic neumastili. 
Po probuzení ale budete mít ruce jako miminko! Poradila si s ošklivými škrábanci od mých hlodavců, rozežranou kůží od čistících prostředků i dezinfekce. Nedávno jsem ji půjčila i taťkovi, který pořád maká na zahradě a teď mi nezbývá, než si koupit novou, protože mi ji zabavil se slovy "tohle je skvělé, to určitě pochval, nikdy jsem ještě neměl tak hladké ruce". 
Maska stojí 270,- Kč a má 70ml. Ale vydrží podle mě hodně dlouho, protože je ji potřeba opravdu malinko.


Shrnuto, podtrženo. Už chápu, co všichni na tom Rituals vidí. Oba produkty z řady Sleep jsem si oblíbila a oba používám denně. Olej nádherně voní, je příjemně hydratační, rychle se vsakuje, ale trošku mě odrazuje od další koupě ta cena - 530,- Kč je pro mě dost.
Maska na ruce je perfektní. Nevyrovná se ji žádný krém na ruce (bohužel ani ty z Yves Rocher) a cena 270,- Kč mi připadá adekvátní, takže si ji nejspíš znovu pořídím.


Barter spolupráce s Arome.cz
Kejt//Instantní krása

You Might Also Like

0 komentářů