Na dně VII.

By 7:30

Tadááá...opět doma překračuju tašku plnou prázdných obalů, což znamená jediné - je čas na spotřebováno nebo-li "na dně". Opět tu máme pořádnou dávku věcí, které letěly do koše, tak pojďme na to, než se mi naplní další taška!


Micelární voda Astrid Detox - tahle micelárka za sebe hledá konkurenci dost těžko. Nevím, kolikáté balení to už je, ale minimálně čtvrté. Astrid je ten druh odličovacího produktu, který s sebou vezmu kamkoliv a vím, že mě zbaví veškerého makeupu, pleť nevysuší, nemastí a můžu se na ni vždycky spolehnout. Řada detox navíc krásně voní, neštípe, nevysušuje, nepálí z ní oči a zbaví mě i voděodolného makeupu. Je však nutné mít na paměti, že micelárka se musí oplachovat! Ať už vodou nebo druhým krokem dvojfázového odlíčení
Koupila bych si znovu: ANO! 

*Čistící gel Yves Rocher Hydra Végétal - gel a celkově celá tahle řada je určená normální až smíšené pleti. Celkově mám HV úplně nejraději - sedí mému typu pleti, krásně jemně voní a vidím výsledky (kromě micelárky - ta byla hrozná). Gel jsem používala jako druhý krok odličování a byla jsem spokojená. Neštípala mě pleť, nebyla vysušená ani mastná, gel odlíčil veškeré zbytky makeupu a nečistot. Svoje zastoupení měl i ráno, při ranním čištění pleti. 
Koupila bych si znovu: ANO! 


Parfemované tělové mléko Escada Sorbetto rosso - miluju Escadu a její toaletky a parfemované mléka. Neznám letnější vůni a přiznám se, že je to moje velká láska už od puberty. Sorbetto rosso vonělo po melounech a vůně byla skutečný držák.  Navíc mléko nebylo lepivé ani mastné, rychle se vsáklo. Nejčastěji jsem ho používala po večerní sprše nebo na dovče u moře.
Koupila bych si znovu: ANO

Tělový peeling Naturia Fine Scrub - tento peeling jsem dostala od Peťky k Vánocům. A i když jeho silný konkurent byl peeling Dermacol, který naprosto miluju, tak i tento malinový scrub perfektně obstál, protože malinovou vůni naprosto miluju. Aplikace byla snadná, nedřel a vůně na pokožce se hezky držela.
Koupila bych si znovu: ANO


Osvěžující voda ve spreji Balea Meloun - tuhle hydratační vodu ve spreji prostě potřebuju. Je to sice poněkud netradiční produkt a málo využitelný, jenže když on tak nádherně voní a osvěžuje, že jsem ho musela mít. Jasně, že jsem se nedostala na dno a vyhodila ho z důvodu stáří, protože tohle na sebe nešplíchám nikdy jindy než v létě, ale i tak si letos koupím další balení. Protože voda nádherně voní, krásně osvěží a je praktická třeba na výlet, do kanclu i během sportu.
Koupila bych si znovu: ANO

*Denní krém Astrid Detox - dámy a pánové, tohle je můj první spotřebovaný krém na obličej, který jsem dopotřebovala a nevyhodila ho, protože byl starý. Jak jsem zmiňovala výše, řada detox je skvělá. Krásně voní. Tento krém je určen k hydrataci a rozjasnění a je pro pokožku, která čelí každodennímu životu ve velkoměstě. Jestli rozjasnil, vám neřeknu - nepoznám to, ale aplikace byla moc příjemná, krém nelezl do póru, nemastil a pod make-up byl ideální.
Koupila bych si znovu: ANO


Peelingové ubrousky Sephora - tohle byla naprostá tragédie. Ubrousky byly jak šmirgl papír a bez ohledu na to, jak moc jsem na ně tlačila, jsem měla obličej totálně rudý. Takže po pár použitích letěly do koše a už je nechci ani vidět. Au...
Koupila bych si znovu: Rozhodně NE


*Masky na obličej Mizon - jestli je pro mě nějaká značka objevem letošního roku, tak to je Mizon (a v dekorativce Barry M). Mizon prodává svoje plátýnkové masky na Notino za cca 50,- Kč a ty masky jsou naprosté blaho. Já sáhla po jahodě, granátovém jablku a zeleném čaji a čvachtala jsem si blahem. Maska nádherně chladí, je příjemná a po sundání jsem měla obličej mnohem hydratovanější, jemnější a lesklejší. Za 50,- Kč to je pro mě kup roku. Žádná jiná maska z drogerky za padesát korun se ji nevyrovná. 
Koupila bych si znovu: ANO


Plátýnková maska Animal panda - když mi došel Mizor, musela jsem ho něčím nahradit, dokud neudělám další objednávku. A tak jsem sáhla po téhle pandě z Rossmanna, která stála taky okolo 50,- Kč. Maska byla sice pěkná, ale....upřímně? Vůbec si nepamatuju, jaká byla, takže z toho plyne, že už ji znovu nepotřebuju.
Koupila bych si znovu: NE


Maska na vlasy Wella Enrich - tuhle masku jsem kdysi zkritizovala, že nic moc nedělá, nedostatečně vyživuje. Za tím si stojím. Na druhou stranu jsem ji teď dala druhou šanci. Teď, v době koronavirové, když začali daleko více chlorovat vodu, mám pocit, že mě neposlouchají ani vlasy, ani pleť, a tak válčím. Vlasy jsem měla naprosto bez objemu, a tak jsem se k řadě vrátila. Wella Enrich není určená zničeným vlasům ( i když je na zničené vlasy), ale na druhou stranu krásně voní a dělá příjemný objem. 
Koupila bych si znovu: NEVÍM

Kondicionér na vlasy Davines Alchemic conditioner for normal and coloured hair - tento kondicionér je vlastně maska, kterou nanesete po umytí, necháte působit, a pak smyjete. Má červený nádech, takže dodává nabarveným vlasům barvu...a je naprosto peckovní! Stačí nechat pár minut na vlasech a rázem je z vás zrzka. Navíc krásně vyživuje.
Koupila bych si znovu: ANO

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ta Detox řada od Astridu je výborná a micelárka nejlepší, dokonce překonala moji oblíbenou růžovou. Ty jo, první spotřebovaný krém, jenom teď budu mít tři :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Skusenost mám jedine s Yves rocher čistiacim gelom. Podla mna bol tiež fajn.
    A najviac ma tu zaujal krém od Astrid a mlieko Escada... vdaka za tipy :-)

    OdpovědětVymazat