Talika Lipocils Platinium [Recenze]

By 10:30 , ,

Znáte značku Talika? 
Já na ni vždycky slyšela samou chválu, proto jsem se rozhodla, že od ní vyzkouším sérum na růst řas a obočí Lipocils Platinum, protože poté, co jsem sundala prodlužko, jsem se nějak stále nedokázala smířit s tím, že moje řasy nejsou tak dlouhé a výrazné jako ty prodloužené. Navíc jsem si na začátku února neopatrnou manipulací s kleštičkami vyškubla chomáč řas na obou očích (to víte, dejte mi po ránu do ruky nějaký nástroj a já ho proměním v nebezpečný nástroj).


Na začátek bych řekla, že řasy mám středně dlouhé i husté, ale jsou těžké a nedrží tvar, takže srovnávací fotky jsou pořízené po nalíčení, aby vůbec něco šlo vidět. (Jinak se omlouvám, že nejsou až natolik kvalitní. Měla jsem připravenou pořádnou srovnávačku, ale zklamal mě cloud a přišla jsem o většinu fotek a "před" už dofotit nejdou)
Testování jsem začala na začátku března a výsledky tedy přidávám po necelých dvou měsících.

Na úvod ještě chci zmínit, že Talika Lipocils Platinium stojí na stránkách Elnino 977,- Kč a má objem 17 ml. Balení je hrozně praktické - obsahuje jak denní, tak noční sérum. Obě séra jsou k sobě přidělané na magnetky a mají malý stojánek, takže je postavíte na kosmetický stoleček a jen tak na něj nezapomenete. Složeno je z přírodních látek, neobsahuje prostaglandin ani vedlejší hormonální produkty, proto je zcela neškodné




Denní fáze obsahuje malinkou houbičku a kartáček, pomocí kterých sérum nanesete a následně řasy klasicky nalíčíte řasenkou. Noční fáze obsahuje tenký štěteček. Sérum je bez vůně a bez zápachu, nelepí ani není jinak nepříjemné a co je hlavní - neštípou z něj oči! 

Narovinu přiznávám, že jsem ho nepoužívala každý den - resp. noční verzi jsem zvládala nanést  denně, s tou denní to bylo trošku horší (v průměru 2x za týden jsem zkrátka zapomněla), ale i tak bych po necelých 2 měsících čekala  pořádné výsledky. Kdysi jsem nějaké podobné sérum měla a za 3 týdny jsme byla jak mrkací panenka.


Ačkoliv mě Talika baví svým praktickým vzhledem a ranním a nočním krokem, celkově s ní moc spokojená nejsem. První měsíc, jsem byla opravdu pečlivá. Aplikovala ji denně a natírala nejenom víčko, ale i ty zbytky řas, které jsem si vytrhla. A za první měsíc nebylo bohužel nic moc vidět. Pak jsem trošku polevila. Kleštičky na řasy jsem dočasně zahodila, ale ani tak jsem prostě neměla pocit, že by řasy nějak více rostly, byly silnější či hustší. Dokonce jsem přestala používat i voděodolné a težší řasenky, aby to pro řasy nebyla moc velká námaha.
Po těch dvou měsících aplikace (tři měsíce od vytržení) mám už řasy naštěstí dorostlé, ale že by byly delší, hustší nebo kvalitnější, se úplně říct nedá.  Celkově jsem čekala jiný a lepší výsledek, což mě trošku mrzí. Přece jenom se jedná o kvalitní, dražší sérum.

První fotka je před - jak můžete vidět, u koutku oka řasy chybí, jdou vidět jenom zlomené konečky.
Druhá fotka je po 2 měsících používání. Řasy částečně dorostly, ale nic jiného se nezměnilo.



Shrnuto, podtrženo. Ani nevíte, jak mě mrzí, že tohle sérum nemůžu pochválit. Fakt jsem se na něj těšila, aplikace mě bavila a byla jsem zvědavá na výsledky, které však nepřišly. Budu ho používat i nadále a doufat, že se něco změní, i když 2 měsíce na růst řas, mi přijdou dostatečné.


Barter spolupráce s Elnino.cz
Kejt//Instantní krása
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

3 komentářů

  1. O značce jsem vůbec neslyšela, ale bohužel rozdíl opravdu nevidím.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Fuuu tak to je škoda a teda ta cena je dosť vysoká na to aby bolo sérum lepšie myslím.

    OdpovědětVymazat