Zvířecí vzory

By 14:49

Rok 2020 je ve znamení rozbité elektroniky :)
Jinak si nedokážu vysvětlit, proč mi poslední dobou tak nějak všechno odchází. O tom, že ze dne na den mi během karantény odešel objektiv, jsem vám psala...a o 2 týdny později raději odešel i foťák. Ať mám celou tu výbavičku kompletní :)
Takže letos jsem udělala Olympusu rekordní tržby a doufám, že nějaké 4 roky budu mít od podobných nákupů pokoj 😀
Tyhle outfitovky vznikly ještě na nebožtíka Olympus pen PL7, ale použila jsem nový objektiv - 25mm, který je něco mezi univerzálem a něco mezi portrétovým. A jsem moc mile překvapená. Objektiv mi ze všech vyhovuje asi nejvíce. Vyfotí detaily, portrét, ale i krajinu či květiny. A hlavně mi místo čtyř brad dělá jen dvě, což je moc příjemné pro moje sebevědomí 😅


Outfit vzniknul kombinací mých oblíbených kousků - basic bílého svetříku Vero Moda, stoleté sukně z Aliexpressu, bílých tenisek (které už dávno nejsou bílé) Tom Tailor (About you) a červené crossbody DKNY, která se stala moji nejoblíbenější kabelkou ve sbírce. Outfit je hrozně pohodlný, poměrně obyčejný, ale určitě jsem ho na sobě neměla naposled.

Svetr - Zoot, Boty - Tom Tailor, sukně - Aliexpress, kabelka - DKNY







You Might Also Like

4 komentářů

  1. To poznám, abych to napsala slušně. Když se kazí, tak se kazí. Outfit je moc krásný. Na zvířecí vzory sice nejsem, ale sukně je pěkná. I kabelka. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Já zvířecí vzory nikdy nemusela, poslední dobou mi přestávají vadit, tím tedy nemyslím, že bych je nosila.:D ale ve tvém outfitu a na tobě se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta sukne z Ali je naprosto bozi! Moc hezky Outfit :)
    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  4. Podobnou sukni, myslím tím délku a vzor jsem si kupovala do Dubaje a zrovna tento týden jsem ji poprvé vytáhla i do práce. :) takové sukně jsou fajn a když dá člověk k tomu jednoduchý vršek, tak není co zkazit. Za mě palec hore Kačí :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat