Vůně letošního léta - Escada

By 8:30 ,

Těžko tomu lze uvěřit, ale je tady konečně léto, sluníčko, pohoda, pro někoho i prázdniny a s nimi spousta letních zážitků.

Nebudu vám kecat, občas bych se do těch mladistvých let vrátila a chtěla si zase užít všechno to volno, párty u bazénu, nekonečné dovolené u moře... Ty věčná studentská léta přece jenom měly něco do sebe.



Když už letošní léto vypadá tak jak vypadá (léto, kde jsi?), tak jsem si tu správnou pohodovou letní atmosféru nahradila aspoň barevným oblečením, líčením a parfémem... Jestli je pro mě něco vůně léta, je to taková ta tradiční Escada, která každý rok vyjde v úplně novém složení. Letošní novinka nese název Flor del Sol a voní po kaktusech. Loňská vůně, kterou mám já, se jmenuje Born in paradise a připomíná piňa coladu - a já kokos miluju. Jedná se o toaletní vodu, která je poměrně lehká, svěží, nebolí z ní hlava a poměrně dost vydrží. Za mě to je určitě hodně zdařilý kousek, který k létu patří....
Oproti klasické "jenom kokosové" vůni je svěží, protože mimo jiné taky obsahuje ananas a santálové a cedrové dřevo. Je v několika velikostech a cenově vychází okolo 500-900,- Kč podle velikosti. Na Elnino.cz ji teď navíc mají v dárkové kazetě s roztomilou kosmetickou taštičkou.


Další dva Escada kousky, které jsem vyzkoušela, jsou stálice a nejedná se o vyloženě letní limitky. Jde o parfemované vody Celebrate N.O.W a Celebrate Life
Oba "oslavující" kousky jsou z kategorie "orientálně květinové" a nejsou vyloženě fixované na léto, ale dají se nosit celoročně. Více mi asi voní Celebrate N.O.W., která je sladká, cítím z ní magnolii, skořici a vanilku. Co mě na vůni trošku mrzí je, že skoro nevydrží. Ve flakónku voní dokonale, ale po nastříkání na tělo ztrácí na intenzitě...a za chvíli nejde cítit vůbec. 
Cenově vychází na 674,-Kč za 80 ml balení. 


Oproti tomu je Celebrate life trošku těžší a aromatičtější, ale ani tak to není žádný hlavobol a i teď, během teplých dnů ji ráda používám, ač hlavní využití bude mít na podzim. Vydrž je ze všech tří zmiňovaných vůní nejdelší. Zároveň i nejsilnější. 

Vůně je poměrně svůdná a ženská, je složená z hořkého pomeranče, hrušky a liči. K těmto ingrediencím se zvolna přidá ambra, pomerančový květ a růže stolistá. Ucítíte v ní nádech vanilky a pižma. Cenově se pohybuje okolo 450,- Kč za 50 ml. 


Shrnuto, podtrženo... Dlouhodobě považuji značku Escada za moji letní nezbytnost. Zkrátka za málo peněz hodně muziky (zvlášť na Elnino ji mají hodně levnou). Navíc se nejedná o nějak zvlášť aromatické a silné vůně, takže na léto jsou ideální. Kdybych si ze všech tří měla vybrat favorita, bude jim Born in paradise. Nemůžu si pomoct, ale tyhle letní limitky jsou pro mě záruka kvality a spokojenosti. Vím, že se na ně můžu spolehnout a vždycky si je s sebou vezu na dovču. Stálá nabídka v podobě "celebrate" vůní mě taky zaujala, voní mi, ale letní limitky mám o něco raději. 


Barter spolupráce s Elnino.cz
Kejt//Instantni krása

You Might Also Like

4 komentářů