Trend plisovaných sukní

By 9:01

Další outfit, který vám tady ukážu, je poskládaný z letošních úlovků. Na rovinu přiznávám, že nejsem minimalista a každé léto je pro mě výzva si pořídit nějakou novou garderobu.
Sukni jsem ulovila na letošním ZOOTletu, na který jsem se tak moc těšila, až jsem na něj zapomněla, a tak mi ho musela připomenout kámoška smskou, kde jsem, že čekala, že mě tam potká 🙀
A vzhledem k tomu, že počasí bylo typicky víkendové (uchcané až běda), tak jsme nastartovali káru a utíkali ukořistit něco z výprodejů. Já si pořídila tři kousky - šedé tílko s krajkou, žlutý kabátek a tuhle vínovou plisovanou sukni, která vzbudila na instagramu tolik ohlasů, až jsem z toho překvapená. Já si sukni vůbec kupovat nechtěla, ale Luki mě o ni přesvědčil a ještě, že jsem si ji pořídila, teď bych ji nejraději nosila pořád.

Dalším novým kouskem je hnědý svetřík s krátkým rukávem z H&M. Vůbec nevím, co mě to popadlo, hnědou nenosím, ale když ta hnědá vypadá ve všech těch outfitech na instagramu parádně. Parádní je i moje nová (a snad i poslední) kabelka DKNY. V této chvíli mi už chybí jen pudrová crossbody, a pak budu mít všechny barvy a styly kabelek, které potřebuju.


Sukně - Zoot, boty - TOMS, pásek - Primark, kabelka - DKNY, světřík - H&M





A co vy a trend plisovaných sukní?

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Ta sukňa je naozaj krásna.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Sukni ti hrozně moc závidím! Až se ti omrzí, beru! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tebe tá vínová tak veľmi pristane. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Je dobře, že Tě Luky přesvědčil protože ta sukně je nádherná. Líbí se mi barva i to, že je plisovaná. Sama bych ráda nějakou měla. Sluší Ti to moc je mi jasný, že ta sukně musela vzbudit nádherné ohlasy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle sukně jsou tak nádherné! A tobě neskutečně sluší, ještě že tě Luki přesvědčil..:)
    My liliputi je nosit nemůžeme, vypadám v nich ještě menší než normálně :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  6. wau krásna suknička aj tebe to veľmi pristane :)
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat