Dekorativní kosmetika Mary Kay. Stojí za to? [Recenze]

By 13:30

Dneska mrkneme na zoubek značce Mary Kay, které jsem se celý život vyhýbala, a vůbec nechápu proč. V dekorativní kosmetice má totiž pár hodně zajímavých produktů, které za to stojí. Navíc jsem během testování zjistila, které skupině z nás, bude značka nejblíž. A komu je prvotně určená :-) 

Tak jdeme na to :)



Začneme rozjasňujícím bronzerem v odstínu Copper Glow - bronzer vypadá opravdu nádherně. Tak nádherně, až mi bylo líto do něj sahat, ale musela jsem :) Na první pohled vypadá, že se jedná o teplý odstín, ale opak je pravdou. Má spíše studený podtón (což je asi jediný bronzer se studeným podtónem, který doma mám). Hnědá barvička je poměrně sytá, ale po nanesení není nijak přehnaně pigmentovaná, takže na tvářích nedělá takové ty nehezké fleky, které člověk musí důkladně rozblendit. Zlatá část mu dodává teplejší lesklejší nádech. Bronzer vypadá opravdu přirozeně a na tvářích pěkně, takže na každodenní nošení je ideální. Tím, že není zas tolik sytý, s ním neuděláte žádný přešlap. Co mě na něm trošku mrzí je, že výdrž není taková, na jakou já jsem zvyklá - tj. celodenní. V průběhu dne je třeba líčka trošku zvýraznit.

Mary Kay Copper glow


Tekutý rozjasňovač Iluminating drops, odstín bronze light - tento bronzer má naprosto dokonalou barvu i třpyt, vypadá přirozeně, krásně obličej projasní a dodá mu takový ten letní svěží nádech. Ale opět platí, že rozjasnění je spíše přirozené a jemné - žádné třpytky pod očima (jako u Jeffryho Stara). Dost možná se taky může stát, že jakmile obličej lehce zapudrujete, třpyt zmizí, takže doporučuju na daných místech nepudrovat anebo použít fakt jenom minimální poprašek transparentního pudru.


Další zajímavou novinkou jsou tyto tekuté stíny Liquid Eye shadow v odstínu Light Beam - stíny jsou opravdu malinké, mají 4g a pěnový aplikátor, pomocí kterého je nanášíte. Tento odstín je světle zlatavý se třpytkami, ale opět nejde o žádnou divočinu, ale o jemné každodenní líčení. Stíny se dobře nanášejí, mně osobně se na víčku neslévají (ale dávám je na vrstvu korektoru a pudru), vypadají přirozeně a dobře se s nimi pracuje, pokud je třeba stínujete spolu s pudrovými stíny. Já je většinou používám při takovém tom přirozeném líčení v kombinaci s tmavšími odstíny, popř. dělám kouřový. Výdrž je příjemná, celodenní. 



Dále pak tu máme řasenku Lash Intensity - tentokrát moc pozitivní nebudu. Řasenka mi totiž vůbec nevyhovuje. Na jednu stranu má sice naprosto boží štěteček, se kterým si člověk může parádně vyhrát, ale na stranu druhou je prostě taková nijaká. Řasy pořádně nenadzvedne, ty pak plihnou a nejsou moc vidět. Barva je sice krásně sytá, ale konzistence je moc těžká. Takže za mě ne. Navíc mi přijde, že slepuje.


Dále pak tady máme tento lip kit - tedy rtěnku, lak a olej na odlíčení. Jestli je nějaká rtěnka, která přežije úplně všechno, je to tato. Nejprve nanesete barvu, následně ji projedete lakem, a pak se můžete snažit jak chcete, ale rtěnka stále drží na svém místě. Až vám to časem začne vadit :))) Třetí tubička je růžový olej, který má pomoct rtěnku sundat,
Po nanesení laku (tedy druhého kroku) můžete mít pocit, že vás rty trošku pálí, lepí, brní...ale to rychle přejde. Rtěnka lepivá není, takže sbohem, drobky z jídla!
Co mě u této rtěnky trošku mrzí je, že jsem neodhadla odstín. Sáhla jsem po odstínu rose, který vypadal, že bude nude, ale je spíše něco mezi skořicovou, hnědou a oranžovou.




Posledním kouskem je štětec na tvářenku, který je můj největší favorit. Je totiž skvělej, měkkoučkej, jemňoučkej, hrozně příjemně se s ním pracuje, snadno se myje....je prostě skvělej po všech ohledech, ale bacha - nabírá příliš mnoho produktu, takže ho nezapomeňte oklepat nebo budete jak Marfuška :))



Shrnuto, podtrženo. Pokud mám dekorativku Mary Kay shrnout a říct nějaký finální verdikt, říkám, že se jedná o zdařilou kosmetiku. Nicméně všechny mnou vyzkoušené produkty jsou spíše vhodné pro přirozené každodenní líčení. Není to žádná pigmentovaná divočina jako třeba MUR, Too faced, Jeffree Star. Jedná se o univerzální kosmetiku pro všechny věkové kategorie, kterou nikdy neuděláte krok vedle. MK obaly jsou poměrně jednoduché, ale vypadají elegantně a myslím si, že pro slečny, které zase tolik kosmetiky nemají, je to moc příjemná značka, která má svoji úroveň.
Pro nás, kteří milujeme barvy a výrazné líčení, je tohle v některých případech trošku málo. Všechny tyhle produkty jsou vkusné, pěkné, kvalitní, ale pokud frčíte na high-end kosmetice a máte plný šuplík  všech možných kousků, tohle vám nejspíše nebude stačit. Ať už odstíny, tak třpytem, funkcí...
Za mě je nejlepší štětec na tvářenku, který má úžasné štětiny a je jemňounký. Dále pak fandím rtěnce, která nemá konkurenci, ale i očním stínům. Znovu bych si nekoupila řasenku. A u bronzeru a rozjasňovače jsem na vážkách, protože pro mě osobně to zas taková bomba není. Ale opět mluvím z pozice člověka, kterému přirozené líčení moc neříká :) 

Obrovská výhoda této značky je, že pokud vás nějaké produkty zaujmou, můžete je skrze MK poradkyně vyzkoušet, zjistíte, jak se produkty používají a ověříte si tak, jestli vám sedly nebo ne. Když nesednou, můžete je zase vrátit :)  


Barter spolupráce s Mary Kay
Kejt//Instantní krása
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Moc mě zaujal rozjasňovač, ten vypadá krásně :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se tyhle jemné odstíny moc líbí a stačilo by mi to. Nejvíce mě zaujala rtěnka a štětec taky vypadá dobře.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. MK znám, sice ne přímo jejich nové produkty, ale skvělý je sypký minerální make-up, řasenka a i rtěnky byly fajn. Sama od sebe se mi nezamlouvá styl fungování prodeje a poměr cena/kvalita mi také neštymuluje. ☺

    OdpovědětVymazat