Letních šatů není nikdy dost

By 12:18

Jaký je Váš nějoblíbenější outfit na léto? Co nejčastěji nosíte? A kolik šatů doma máte?
Pro mě jsou absolutní nezbytnost dlouhé letní šaty. Nebudu je počítat, ale tipuju, že takových 20 kousků mám určitě :) Nejvíce jsem si oblíbila maxišaty nebo ty, které jsou ke kolenům. A čím volnější, tím lepší.
Nesnáším totiž, když se na mě něco lepí, takže úzké kalhoty i kratší střihy jdou v létě do háje, protože není nic hnusnějšího, než když se v MHD přilepím k sedačce 😁 popř. mi chlupatá židle v kanclu vytetuje potisk do stehen #holčičíproblémky

Tyhle šaty jsou letošní úlovek z H&M. Stály mě asi třistovky, takže jsem se smířila i s faktem, že jsou mi velké a potřebuju k ním pásek, který zamaskuje fakt, že mám všitý pas u kolenou😂
Jo a TOMSky - to je nejlepší kup letošního roku. Tak pohodlné "papučky" jsem už dlouho neměla, a tak koketuju s myšlenkou, že ještě potřebuju černé a červené.





Šaty - H&M, boty - Toms, kabelka - F&F, pásek - Primark









You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ty máš vždy tak krásný šaty, já mám pár a převážně starší kousky, prostě se mi nikde nic nelíbí, nebo jsou právě maxi a to nejde no :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné šaty. Taky je ráda nosím, ale tolik kousků ve svém šatníku nemám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky miluju šaty, i mini teda, takže mám v mhd občasnou depilaci :D Jsi moc krásná, ty šaty jsou boží!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké šaty, jen by to chtělo pár cm zkrátit.

    OdpovědětVymazat