Řekla jsem ANO Armanimu

By 17:24 , ,

Máte nějakou vůni, která je pro vás vším? Vůni pro lepší den, větší sebevědomí.. takovou, kterou chcete mít spojenou se všemi důležitými okamžiky v životě?

Když jsem si balila vůni na naši květnovou svatbu, okamžitě jsem věděla, která je ta pravá. Je to totiž vůně, které mám už několikátou lahvičku. Obešla se mnou několik pohovorů, byla se mnou na mých oslavách narozenin, měla jsem ji na sobě, když jsem byla požádaná o ruku... a teď byla ta chvíle, kdy jsem se rozhodla ji povýšit ještě o úroveň výš. 


Řeč je o Giorgio Armani My Way intense. Když se podívám na složení, není to přesně to, co u vůní hledám. Zpravidla preferuju maliny, třešně, mango... zkrátka ovocnější a sladší kombinace, nicméně My way Intense se mi do vkusu trefila jako žádná jiná vůně. A není to jenom chvilkové pobláznění.

Hlava:
Pomerančový květ, hořký pomeranč

Srdce:
indická tuberóza, tuberóza

Základ:
madagaskarská vanilka, santalové dřevo


Je neskutečně sebevědomá a sexy, ale zároveň sladká a jemná. Nebolí z ní hlava, ale dokáže vonět celý den. Je ideální na studenější měsíce, ale dost mě baví i v létě. Je zkrátka nadčasová.

Na Elnino se parfemovaná voda prodává v 90ml balení, které je oproti klasické My way více modré, ale jinak velikost a vzhled lahvičky je stejný, což mi vyhovuje, protože mám tyhle praktické tvary  moc ráda. Na extravaganci si zkrátka moc nepotrpím. A hlavně když ji nosím v kabelce, nezabírá příliš místa.

Kromě klasické My Way a My way Intense k dostání ještě verze Floral (která mě zase tolik neuchvátila) a Parfem (ta je zase o něco silnější a výraznější).

Jo a nově jsou tyto vůně opakovaně naplnitelné - stačí si k nim koupit 150ml refill verzi a do této praktické lahvičky si ji přelít.


Barter spolupráce s Elnino.cz
Kejt//Instantni krása


You Might Also Like

1 komentářů