Nezapomínáš na SPF?

By 11:28

Není to tak dávno, co jsem se na jedné PR akci rozhodla vyzkoušet diagnostiku pleti. Naposledy jsem na ni byla tak před pěti lety a výsledky nebyly zrovna pozitivní - měla jsem nedostatky v péči i v čištění. O to víc mě zajímalo, jaké bude moje skóre tentokrát.

Paní se mě jako první zeptala,  jak pečuju o svoji pleť ráno a jak večer. O správné péči tady dneska mluvit nebudu, protože jsem o ni psala nedávno. Nicméně mě velice překvapilo, když jsem se doslechla, že jsem byla jediná, která zmiňovala, že každé ráno před nanesením make-upu požívá pleťový krém s SPF. Tedy ochranný krém, který nás chrání před slunečními paprsky a zářením.


Nebudu kecat, SPF jsem do péče zařadila teprve 2 roky zpět, protože jsem se začala bát vrásek, které se mi s přibývajícím věkem nevyhýbají. Nyní ho používám denně a jakmile někde jedu a omylem si ho zapomenu doma, jsem nervózní. Cítím totiž, že je po něm pleť hydratovaná a make-up si na ni lépe sedí. Do SPF nijak zvlášť neinvestuju - spíše vybírám podle toho, jakému typu pleti je určeno a kolik stojí. Mezi mé ověřené značky patří Neutrogena, Astrid, Revox či La Roche-Posay.

A jaké množství krému nanášet? Tolik, kolik se vejde na dva prsty - ano, je to děsivé, ale pokud je krém určen vašemu typu pleti, snadno se vsákne. 
Pro ty, kteří chtějí během dne SPF doplňovat, hlásím, že třeba Garnier přišel s opalovací mlhou ve spreji, která se dá nanášet i na make-up.


Věděli jste, že i některé make-upy obsahují ochranný faktor? Ačkoliv plně nenahradí krém, určitou formu ochrany dodávají. Já třeba make-up s SPF používám. Řeč je například o ikonickém Rimmel Lasting finish, Esteé Lauder Futurist Hydra Rescue, L'oreál Paris True match, Bourjois Always Fabulous. Jestli make-up chrání, poznáte tak, že je to na něm zpravidla napsáno - malým písmem na lahvičce zepředu nebo vzadu na etiketě. Taky se tam uvádí číslo faktoru. 

Pokud svoji péči (nejenom v létě) chcete povznést ještě na vyšší úroveň, nezapomeňte, že ochranu si zaslouží i rty. V dnešní době už existuje spousta balzámů, které ochranný faktor mají - řeč je například o ikonickém Carmexu. Tento balzám na rty je k dostání v obrovské škále příchutí (já miluju jahodovou) a obsahuje ochranný faktor 15. 


Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Jo SPF je důležité a obzvlášť v dnešní době, kdy dámy (i já :D) na pleť nanáší výživové séra, lifting, céčka a podobně.
    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat