Rtěnka NYX - Suede matte lipstick [Recenze]

By 9:36 , ,

"Nepotřebuju další rtěnku. Už je nemám kám dávat" - Já, 5 minut zpátky!
"Bude to 239 Kč" - paní u pokladny v NYXu, teď! :D 



Prostě jsem neodolala. Podlehla jsem reklamě a dala šanci nové matné rtěnce Suede matte lipstick. Ono možná ani tak nešlo o tu reklamu jako o ten obal. Rtěnku jsem si pořídila v tmavším nude odstínu - Lolita, protože teď zrovna jedu na vlně "přirozených" odstínů, které nikoho neděsí :D a navíc, pokud se nalíčím za tmy a moc se mi to nepovede, tak to stejně nejde vidět :D #dospelackejzivot



Barva je podle mého naprosto úchvatná - hrozně se mi líbí. Vypadá moc pěkně na rtech. Je elegantní, výrazná, ale zároveň ne moc.
A ten obal - no ňuňuňu♥ Ten se povedl. Co si budeme - srdíčkový vzhled je něco pro mě! Podle mého je to nejzdařilejší Nyxí rtěnka co se vzhledu týče. 

Jedná se o klasickou vysouvací rtěnku - není tekutá, nemá štěteček (to je u mě docela šok, co?).
Suede matte lipstick je hrozně příjemná na nošení, je velice jemná, má přijemnou konzistenci. Nevysušuje, ale právě naopak - mám pocit, že rty dokonce vyživuje! Není suchá, dobře se nanáší. Není třeba pod ní nosit balzám. A na rty se "vsaje" a drží!



Rtěnka není neslíbatelná ani voděodolná - na rtech sice perfektně drží na svém místě, ale při jídle ji sundáte dolů. Obtiskává se na hrnky a při polibku musíte svého muže "utřít" :D což není moc romantický.
Pokud bych to měla shrnout, s výdrží to úplně špatné není - pokud pijete, jíte například nemastné pečivo, jogurt. Ale klasický oběd nezvládne - zmizí zevnitř rtů a zůstane vám jen kontura. Výdrží bych ji srovnala s rtěnkou Dermacol - Longlasting lipstick (taková ta průkopnická rtěnka, kterou jsme si všechny pořizovaly před 6ti lety a byla na klikací zavírání).


Shrnuto, podtrženo. Rtěnka špatná není. Příjemně se aplikuje, na rtech drží, nerozpíjí se, je příjemná na nošení, nevysušuje. Má krásný sytý odstín, který nanesete rovnoměrně. Plusové body dávám za obal, který je dokonalý.
Co mě na rtěnce mrzí, je její výdrž - ano, vím, že není neslíbatelná, ale mohla by být! Pak bych totiž neměla co vytknout a stal by se z ní můj nejoblíbenější kousek. 
Teď je sice v moji sbírce, ale znovu si ji kupovat nejspíše nebudu. Ani žádné další odstíny.  

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Jep ravda, že spíše používám neslíbatelné rtěnky, ale i tak si ráda koupím a dám takový typ rtěnek jako je právě tato. Mně se moc líbí odstín a myslím, že ti sluší.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Ten odstín je nádherný, mám tyhle barvy ráda celoročně :3 a obal.. Nyx má skoro každý obal ňuňuňu mi přijde :3 :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. This shade is absolutely perfect for autumn:) Regards:*

    OdpovědětVymazat
  4. Od NYX chci už dlouho vyzkoušet rtěnky a tahle má fakt krásný odstín :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti tento odstín sluší a hezky ti ladí k vlasům. To mě by neslušel :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat