Takové to víkendové cestování

By 9:00

Taky tak milujete letošní podzim? 
Já jsem z něj úplně u vytržení. Toto počasí mám úplně nejraději - ani vedro, ani zima. Člověk tak může nosit bezďácké kalhoty, svetříky a bílé tenisky, které letos dostávají díky nekončícímu teplu obrovsky zabrat:) (ano, potřebuju nové!)

S drahou polovičkou tohoto počasí využíváme jak se dá (haha, typický úkaz je minulý týden - z práce jsem chodila v 6, ne-li později a víkend jsem strávila v posteli nemocinkatá...haha, já jsem skutečný gurmán!)...a snažíme se cestovat:)

Tentokrát jsme navštívili lom Amerika, Krakov a Drážďany...



Na Lom Amerika jsme dojeli z úplně blbé strany. Klasika! Takže nás čekala asi pětikilometrová procházka, což samozřejmě nevadilo, ale když my se tak trochu ztratili, že jo.  Protože proč jít jednoduchou cestou, když to můžeme vzít přes lesy a přes skály. Tak tedy posílám pozdrav z horské túry, na kterou jsem byla perfektně obutá & oblečená! Ale co bych pro ty krásné fotky neudělala :) Místo je to opravdu dechberoucí a nám dokonce vyšlo i počasí. Pokud se vydáte na Karlštejn a budete mít ještě čas, zajděte se do lomu určitě podívat. Stojí to za to!



Svetr - H&M, boty + kalhoty - Primark, kabelka - C&A, bílý top - New Yorker







O Krakovu jsem vám tady už psala - TADY. Je to moje oblíbené město a hrozně ráda se tam vracím. Tentokrát jsme vyrazili s přítelem a jeho taťkou na obhlídku městě - 23 500 kroků splněných (po 5 hodinovém spánku a 4hodinové cestě z Prahy + 2,5hod do Krakova), město prohlídnuto, nad památkami pojucháno a pořádně najezeno! Ehm. Ty těstoviny byly prostě DO-KO-NA-LOST. Takže pokud se chystáte někdo do Krakowa, doporučuju italskou restauraci Boccanera! 
Krakov za to ale stojí i bez jídla. Je to jedno z těch hezčích měst, co jsem kdy navštívila!

Většina fotek je focená na portretový objektiv, protože jsem stále u vytržení z toho, jak fotí. Klasickej pancake teda leží v šuplíku a práší se na něj. A fotky jsou vlastně jen poloviční, protože celá památka a někdy ani celá já, se na fotku prostě nevejdeme, nooo. Ale co říkáte - fotí to hezky, ne?


kabát + kalhoty - F&F, halenka - Calliope, boty + pásek - Primark














Občas mám takový pocit, že Drážďany navštěvuju snad častěji než svoje rodné bydliště :D Počítat to raději nebudu, ale tentokrát jsme vyjeli s drahou polovičkou na procházku a s účelem si nakoupit věci na podzim, nějaký kabát, boty, kalhoty..prostě nezbytnosti. Ehm...můžete hádat, co jsem ze seznamu nakonec sehnala - ano, kabát jsem si sice dovezla, ale není zimní, ale spíše podzimní a nemá zapínaní pod krkem. Zbytek jsem v obchodě nechala, protože jsem objevila něco, co jsem nutně potřebovala :D KABELKU! Kabelku s kočičkou. Značkovou kabelku, která byla mě teď nutí jíst suché rohlíky, ale jeden dražší kousek se v šatníku neztratí!
Nicméně musíte uznat, že je ňuňu♥





Kabát - F&F, kalhoty + boty - Primark, top + šperk - Reserved, kabelka - H&M
A jaké jsou vaše letošní toulky po výletech? 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Úžasný výlet, inak ta kabelka je TOP :)

    OdpovědětVymazat
  2. No vy se teda máte :) Já už druhý víkend seděla doma, věnovala se úklidu a vyjela akorát s našima na chatu, přítel neměl čas a lezl někde po skalách a to bych s ním nejradši jela taky na fajnovej trip. No třeba příště. Mimochodem mám podobný kecky jak ty z Primarku, akorát z Céček.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Fotí to krásně a fotky jsou krásné! :) V Lomu Amerika jsme byli minuly rok a moc se nám tam líbilo :)
    Jinak ta kabelka je bozi <3

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  4. Lom Amerika je překrásný! Já jsem tam byla na podzim, když už bylo všechno zlatavé a červené a byla to neuvěřitelná nádhera. a ta kabelka s kočkou je úžasná. Já jsem v Drážďanech ani v Krakově ještě nebyla, ale mám to rozhodně na programu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek :-) na Lom Amerika se chci někdy určitě zajet podívat :-) to opravdu beru za takový insta místo :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat