El nino slaví 15. narozeniny! #prsakoule

By 9:00 , , ,

... Asi vás trošku zarazil název článku, co?

Dneska se chci totiž zaměřit na něco, co si zaslouží pozornost. Eshop elnino.cz mi poslalo k příležitosti svých 15. narozenin balíček s několika suprovými produkty... 
Ale aby to nebylo jenom o kosmetice, součástí balíku je i poslání...



Jedná se o projekt na podporu zdraví, za kterým stojí neziskovka Loono a holky z Printintin.cz. Možná jste na jejich trefné placky a hlášky už narazili, a pokud ne, tak na ně narážíte právě teď. Asi nikomu nemusím vysvětlovat, že prevence je důležitá, a že je třeba problémy - hlavně ty zdravotní, řešit, co nejdříve to jde. Zdraví se nepodceňuje. Myslete na to. Žádná věta typu "Proč by se to stávalo právě mně?" nikoho nevyléčila ani neuchránila.


Ale teď zpátky k těm veselejším věcem. V balíčku jsem objevila toaletku, parfém, tělové mléko,  černou masku na obličej, řasenku, a rtěnku v tužce.
 
Toaletní voda Bvlgari - Omnia Amethyste je poměrně hodně aromatická, ideální na podzim či zimu. Balení má 25ml, takže je ideální do kabelky. Navíc co si budeme povídat - vypadá hrozně stylově, že jo. Na mě je vůně možná trošku moc silná - přece jenom fandím lehkým, jemným vůním jako je Armani - Si intense nebo Escada. Proto doporučuju aplikovat v přiměřeném množství. Výdrž je podle mého nadprůměrná. A na složení se můžete mrknout níže.
Hlava: růžový grapefruit, zelené tóny
Srdce: kosatec,bulharská růže
Základ: heliotrop,dřevité tóny





Pro mě nejvoňavějším produktem bylo tělové mléko Escada - Fiesta Carioca. Je to totiž vůně přesně podle mého gusta - sladká, jemná, příjemná. O značce Escada jsem vám psala už tady. Jedná se o moji oblíbenou toaletku na léto. Když mi bylo -náct, doma jsem měla slušnou sbírku těchto vůní - za ty roky jsem vyzkoušela snad všechny a naprostá spokojenost!
Hlava: malina, list fialky, marakuja 
Srdce: jasmín, květ marakuji, květ pomerančovníku 
Základ: cedr, pižmo, benzoin 
 
 
Další vůni je parfém od Karla Lagerfelda, který vydrží opravdu všechno a jeho vůně přebije všechny ostatní vůně a pachy :D Tento parfém jsem dostala dva roky zpátky od mamky k Vánocům - a stále ho mám na poličce. Na mě je možná až moc silný a intenzivní. Navíc jakmile se nastříkáte, voníte celý den - o to víc mě překvapuje, když pročítám recenze uživatelů a hodně z nich si stěžuje na slabou výdrž :D Ehm. Tuto parfemovanou vodu hodnotím jako podzimní/zimní záležitost, i když se jedná o květinovo-ovocnou vůni. Vůbec netuším, k čemu bych ji přirovnala, ale myslím si, že buď vás zaujme anebo ji budete nenávidět.
Doporučuju si ji očmuchat v kamenném obchodě ;)

Hlava: citron,broskev  
Srdce: magnolie, růže,
Základ: ambra, pižmo, dřevité tóny  
 

 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tento boxík sa im veľmi podaril, najviac sa teším z vône. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  2. Balíček jsem už viděla, obsah se mi docela dost líbí a hlavně ta podpora zdraví. :) Osobně jako poloviční zdravotník jsem pro různé takové projekty a je fajn, že některé firmy, lidi se tomu věnují a dokáží najít v tom smysl i za ty, kteří své zdraví podceňují, nebo takové věci nevnímájí.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat