Na dně III.

By 11:13

Moje spotřebováno vypadá poslední dobou tak, že mám plnou skříň prázdných lahviček, plnej mobil fotek, ale nějak se mi nedaří to všechno sepsat..Zkrátka spotřebovávám rychleji, než píšu :))) Ale jednou jsem se zase hecla a pojďme se podívat na produkty, které byly průser či naopak výhra.


O řadě Reparation Repair od Yves Rocher jsem Vám psala  už TADY Řadu jsem si oblíbila hlavně proto, že dělala krásný objem. Zvlášť v kombinaci peeling - šampon - kondicionér.
Nevýhoda peelingu je ta, že ho najednou spotřebujete hrozně moc, protože dostat ho pod vlasy je náročné - a to mám na hlavě pět chlupů. Vůbec si neumím představit, jak s ním bojují slečny s hromadou vlasů. Na druhou stranu je to velmi příjemný produkt, který pomáhá vlasy nadzvednout a udělat objem.
Koupila bych si znovu: ANO

Šampon  v kombinaci s kondicionérem taky chválím - dělá objem, nemastí a vlasy jsou takové pěkné a příjemné na dotek - ALE nevyživuje tolik, kolik by člověk požadoval.
Koupila bych si znovu: Asi ANO, miluju ten objem, ale štve mě nedostatečná výživa.

Malinový ocet na vlasy Yves Rocher Brillance shine - tento ocet si všichni hrozně chválí - aplikuje se před posledním opláchnutím vlasů a měl by zanechat vlasy lesklejší. Joo, jako není špatný, krásně voní a vlasy jsou po něm jemnější a trošku i lesklejší, ale mám-li být upřímná, na zadek si z něj nesednu.
Koupila bych si znovu: Asi spíše NE.


Micelární voda Mixa - pro suchou pleť. Ze začátku jsem ji dávala šanci, nakonec mě ale začala spíš štvát. Makeup neodstranila, pleť nevyčistila a abych měla micelárku jen k tomu, abych s ní čistila čistou pleť, to fakt nepotřebuju. Takže za mě absolutně ne. Nakonec jsem v ní prala štětce.
Koupila bych si znovu: Absolutně NE

Micelární voda MicellAir Nivea - zatímco černá MicellAir byla skvělá a poradila si s každým makeupem, tahle její verze je velkej průser. Byla to další micelárka, kterou jsem sice odličovala  obličej, ale pak jsem musela použít další čistící produkty na dočištění, protože tahle zvládla maximálně pudr či makeup, ale linky moc ne.
Koupila bych si znovu: NE


Micelární voda Astrid Detox - zatímco dvě předchozí micelárky byly hrozný průser, tahle hledá konkurenci dost těžko - sami vidíte, že jsem vypotřebovala hned dvě. Astrid je ten druh odličovacího produktu, který s sebou vezmu kamkoliv a vím, že mě zbaví veškerého makeupu, pleť nevysuší, nemastí a můžu se na ni vždycky spolehnout.
Koupila bych si znovu: ANO! Neznám lepší micelárku!

Micelární voda Garnier Essentials sensitive - dřív jsem používala Garnier odličovací mléko a vyhovovalo mi. Micelárky mi ale nevyhovují. Sice krásně voní, ale nic neodlíčí a jsou spíše na čištění pleti. Takže za mě ne.
Koupila bych si znovu: NE



Balea sprchový gel - jestli má někdo nejroztomilejší obaly, tak je to Balea. Dalo by se říci, že tyhle DM produkty si kupuju právě kvůli obalům. Výjimkou nebyl ani sprcháč s mývalem, který voněl po citrusech a hrušce.  Co si budeme - kvůli intenzivní dlouhotrvající vůni jsem si ho nekoupila, takže svůj účel splnil, i když se výdrží nedá srovnávat třeba s produkty Kneipp.
Koupila bych si znovu: ANO, kvůli obalu a nízké ceně

Sprchový gel Kneipp s vůní máty a eukalyptu - jestli mám jmenovat nejlepší sprcháč, který jsem kdy měla, bude jim tento. Voní nádherně mentolově, což člověk ocení hlavně v létě nebo pokud je nachlazený. Vůně vydrží poměrně dlouho a hlavně člověka tak nějak příjemně chladí.
Koupila bych si znovu: ANO

Sprchová pěna Kneipp - ranní polibek - přiznám se, že miluju pěny. Hrozně mi vyhovuje jednoduchá aplikace a to, že na sebe nepatlám zbytečně moc produktu naráz. Tahle pěna má úžasnou citrusovou vůni, která člověka nakopne. Navíc se jedná o přírodní kosmetiku. A není nic, co bych ji chtěla vytknout.
Koupila bych si znovu: ANO

Deodorant Nivea - Take me to Brazil - tento deodorant je takový průměr. Ani neuchvátí, ani nezklame. Určitě nevydrží celý den a když se potíte, musíte se po nějaké době přestříkat. Voněl sice krásně, ale u tohoto typu produktů vyžaduju pořádnou ochranu proti pocení, ne příjemnou vůni po nastříkání.
Koupila bych si znovu: NE


Pěna na holení Balea - pěny na holení si kupuju jenom od Balei. Přijde mi zbytečné investovat horentní částky do něčeho, co skončí v odtoku :D Tahle pěna mi vydržela hrozně dlouho, byla voňavá a nevysušovala.
Koupila bych si znovu: Asi ANO, na druhou stranu mi stejně dobře poslouží i napěněný šampon či sprchový gel.


Parfém Armani Sí Passione - o parfému jsem psala recenzi tady. Oblíbila jsem si ho, byl jemný, hezky voněl a jeho nákup určitě nebyl krok vedle. Na druhou stranu cítím, že jsem se přes tyhle Si parfémy v této chvíli přenesla a teď preferuji trošku jiné vůně.
Koupila bych si znovu: Ano, není mu co vytknout. 


Pudr Rimmel - Stay Matte - nejlepší pudr, který jsem kdy zkoušela. Bourjois Healthy mix je sice jeho silná konkurence, ale stejně se vždycky vrátím ke Stay matte. Můžu se na něj spolehnout jak v zimě, tak v létě, nedělá fleky, nezalézá do pórů a nedělá masku.
Koupila bych si znovu: ANO, je to už tak moje třicáté balení.


Linky ve fixu MUR - the liner - linky, které vypadaly fakt nadějně. Těšila jsem se na ně, ale nějakým zázrakem mi hned na začátku vyschly. Proto úplně neposoudím, jak skvělé byly.
Koupila bych si znovu: NE, 180 Kč mi připadá jako velká částka za linky, které toho moc nevydrží.

Linky ve fixu Kiko Milano - tyhle linky nevyschly, ale roztřepily se, což dost znesnadnilo jejich používání. Barva sice byla skutečně černá a zdály se být i voděodolné, ale jejich trvanlivost byla příliš krátká.
Koupila bych si znovu: NE


Maska na oči Korika - SciBeauty K-Beauty eye patch mask - maska se dává pod oči a příjemně chladí. Je hodně mokrá a chladivá, takže pomáhá oční okolí zklidnit, zmenšit kruhy pod očima. Nemám ji co vytknout. Je plátýnková.
Koupila bych si znovu: Asi ANO

Maska na obličej Korika SciBeauty Detoxyfing face sheet mask - stejně jako maska na oční okolí, tak i ta na celý obličej je příjemně chladivá a tekutá. Obličej zklidňuje. Nicméně to není ten typ produktu, který naplácáte na obličej a jdete něco dělat - není totiž tekutá, ale platýnková, takže si s ní musíte jít lehnout. Měla by chránit pleť před poškozením a znečištěním - jo, to po jedné aplikaci nepoznám, ale můžu říct, že po její aplikaci je obličej takový odpočinutější.
Koupila bych si znovu: NE, cena 229 Kč mi připadá přehnaná.

Jílová maska na obličej Vichy - o masce jsem už psala tady. Je příjemně hřejivá a musím říct, že patří k těm lepším, které jsem kdy vyzkoušela. Navíc není slupovací, takže je snadno dole a sundávání nebolí.
Koupila bych si znovu: ANO

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Toho peelingu také spotřebovávám šíleně moc, jde k pokožce hrozně špatně. Micelárka Astrid je úžasná, snad možná i lepší než růžová. A pudr Stay Matte mě nijak neoslovil, na mé suché pleti nevypadal dobře.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat