Inspirace na Vánoční dárky z Notino

By 13:39

Tak co, už máte dárky? :)
Já jen, že je 16.12 a už se to blíží...

Nicméně není třeba podléhat panice - pokud jste se neinspirovali v mých předchozích článcích, mám pro Vás další dávku inspirace - tentokrát na dárky z Notino.
To totiž kromě kosmetiky nabízí i spoustu dalších věcí - ať už je řeč o svíčkách, vůních do bytu nebo o elektronice. Stačí kliknout na kategorii dárky a už můžete vybírat úlovky na poslední chvíli :)



Foreo - vlastně nevím o nikom, kdo by tuhle švédskou věcičku pomáhající v péči o pleť neznal. Sama mám Luna Mini 2 a používám ho každej den (pokud nezapomenu:)))) Jedná se o čistící sonický přístroj, který pomocí vibrací vyklepává nečistoty z obličeje. Zbavuje pleť zbytků makeupu, podporuje mikrocirkulaci v pleti, vyhlazuje a čistí póry... Zkrátka a dobře váš obličej bude jak obličej miminka. Nabíjí se přes USB kabel a je zcela voděodolný.


Vánoční bonbonky - neboli Christmas Cracker - přiznám se, že tyhle ňuňu balíčky se mi hrozně líbí, a tak mám hned jeden i pro tchýňku. Notino nabízí hned několik variant - ať je řeč o těch, které obsahují několik druhů dekorativky (laky na nehty, řasenky, rtěnky) nebo pečující sadě.
Crackery jsou dostupné od značek Nobea, SpiriTime, Shiseido & Clarins a pohybují se od 225,- do 395,- Kč.


Holící strojek - tohle je asi dárek spíše vhodný pro muže, protože je tak nějak přirozenější darovat něco na fousky než ženě na nohy. I když se přiznám, že mě osobně mamka  takovou jednou sadou obdarovala k svátku - nebudu kecat, hned jsem si šla zkontrolovat stav svých nohou jestli jsem zas takovej medvěd, že dostávám odstraňovač kožichu :))) Ale pokud se praktických dárků nebojíte, tak mrkněte i po kazetkách Gilette Venus.


Štětce na makeup - protože téměř všechny se malujeme, a i když si neděláme full face, tak aspoň pudr a tvářenku používá většina z nás a kvalitní štětec vždycky potěší.


Žehlička na vlasy - žehličku používám od svých 15let a sakra dobře si pamatuju, jak vypadala moje první. Byla strašná a hrozně vlasy ničila. Od té doby sahám pouze po značce Remington, od které mám úplně všechno - elektrické natáčky, žehličku, fén i kulmu. Nevím, jestli znáte řadu Remington Keratin Therapy, ale za mě ji doporučuju. Doma mám už trošku starší kousek, ale stále na něj nedám dopustit. Jedná se o řadu, jejíž žehlící plochy mají speciální keramický materiál napuštěný keratinovým kondicionérem, a proto tolik vlasy neničí a dělají je vyhlazenější a účes lépe drží. Po jiné bych už vážně nesáhla.


Kosmetické sady Vichy - přiznám se, že jsem přesně ten člověk,  kterého neustálá reklama na instagramu na Vichy Minéral 89 nalákala. A tak jsem jednu sadu s tímto zázračným produktem pořídila i mamce (snad to nečte! Mamiii? Čteš to? Jsi tu? Halooo?). Sadu tří produktů seženete na Notino za cca 500 Kč.

Pokud jsem vás nenalákala na kosmetiku ani elektroniku, ještě tu pro vás mám jeden nápad - svíčky.


Všichni milujou svíčky - nebo spíš musí milovat s ohledem na to, kolik jich každý rok  před Vánoci/pod stromek dostanou. Přiznám se, že já si svíčky vůbec kupovat nemusím, protože mě jimi zásobují úplně všichni :)))
Ale abychom se nebavili jenom o tradičních čajovkách, svíčkách z Ikei/Pepca/Kiky, mám pro Vás tip buď na Yankee Candle anebo na značku Woodwick, což jsou svíčky s dřevěným knotem, které když hoří, praskají jako krb.


(Barter spolupráce s Notino.cz)
Kejt//Instantní krása 
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Také jsem něco na Notinu pořídila, už vlastně v Listopadu ☺. Vichy set je prima a svíčky mě oslovily asi nejvíce. Krásný adventní čas přeji. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat