Novinky z přírodní kosmetiky

By 11:00 , , ,

Co je pro Vás typická vůně léta? Pro mě mojito. Máta. Limetka. O tom, že existuje šampon vonící jako mojito, jsem vám už psala tady. Ale o sprchovém gelu "Nachlazení" se vám rozepíšu až teď.
Firma Kneipp se specializuje na přírodní kosmetiku, takže sprchové gely/pěny obsahují účinné látky rostlinného původu, a naopak v nich nenajdete konzervanty, parafíny či silikony.  
Sprchový gel "Refreshing" (Nachlazení) obsahuje přírodní esenciální oleje z máty a eukalyptu. Osvěžuje a povzbuzuje. Navíc by měl přinášet úlevu při nachlazení. To bohužel neposoudím, nachlazená díkybohu nejsem, ale zároveň vám prozradím, že v létě je mátový sprcháč naprosto nejlepší věc. Zvlášť v těchto šílených vedrech. Vůně je silně aromatická a na těle nějakou dobu vydrží. A navíc hodně příjemně osvěží.


Dalším produktem je Sprchová pěna Ranní polibek. Voní po pomerančovém květu a jojobovém oleji.  Pěna je bez barviv a konzervantů a je vyrobená z účinných látek rostlinného původu. Takže pokud jste fanoušci přírodní kosmetiky, můžu doporučit.
Pěna má příjemnou konzistenci a spotřebujete ji na jedno umytí skutečně jenom trošku. Nevím proč, ale pěny mi vyhovují na sprchování nejvíc, takže pokud bych měla definovat perfektní produkt, tak to je spchový gel Nachlazení ve formě pěny :) 

Oba produkty mají 200ml, a seženete je buď na stránkách značky Kneipp nebo třeba v lékárnách či drogeriích. Koupila bych si produkty znovu? Ano. Oba mi vyhovují, krásně voní a vůně vydrží.
Btw: Nedávno jsem psala, že firma Kneipp vyrábí i produkty na odvodnění organismu. Pokud by vás toto téma zajímalo, tak mrkněte sem.


Další přírodní kosmetikou, na kterou se dneska zaměřím, je Yves Rocher. Spolupracuji s nimi už delší dobu, takže už vím, které produkty mi vyhovují a které naopak nebrat. YR se poslední dobou specializuje na koncentrované produkty – tj. produkty, kdy vám stačí opravdu jenom kapka. V novém balíčku jsem našla malinový sprchový gel s mátou, mango sprchový gel a koncentrovaný šampon. Přiznám se, že se mi ještě stále tak úplně nedaří s těmito koncentrovanými produkty neplýtvat a používat jich opravdu malé množství. Sprcháče jsou voňavé a díky svému balení se hodí na cestování.
 
Novinkou, kterou YR představil, je suchý olej na tělo se třpytkami. Olej je určen na tělo i vlasy. Má poměrně tekutou konzistenci a voní jako žvýkačka. Moc ráda ho používám na nohy, protože v kombinaci s opálením vypadá dobře.



O odličovací rukavici jsem vám psala před rokem tady. Přiznám se, že příliš často nepoužívám a stále preferuju klasické odličovací tampony a micelárku, které pak nemusím prát. Přijde mi to praktičtější i pohodlnější (snad mě za to nikdo nesežere 😊)) Ale hodně slečen jsou z rukavice nadšené a nedají na ni dopustit. Proto je asi na každém, aby si našel, co mu vyhovuje nejvíc :)
Pořídila bych si produkty YR znovu? Koncentrovaný šampon ne. Nemá u mě uplatnění. Používám úplně jiné značky vlasových produktů (L'oreál Professionnel, Kerastase, Redken..). Koncentrované sprchové gely mě zaujaly, stejně jako suchý olej na tělo. Znovu bych si nekoupila odličovací rukavici.


(Barter spolupráce se značkami Kneipp & Yves Rocher)

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Kneipp na léto musel mít super vůně. Hodně mě zaujal olej od YR, ale mám třpytivý teď od jiné značky, tak jsem zatím odolala.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny sprcháče vypadjí zajímavě. A pokud jde o ty koncentrované produkty od YR, myslím, že bych měla stejný problém jako ty - používat je v přiměřeném množství. Myslím, že by se mi ve finále prodražily ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za zhodnocení. Kneipp objednám. Koukala jsem i na další gel a to tento: https://www.kneipp.com/cz_cs/produkty/sprchovy-gel-radost-ze-zivota - baví mě ty jejich názvy, už kvůli nim kosmetiku člověk chce vyzkoušet :).

    OdpovědětVymazat
  4. Třpytivý olej jsem si kouupila a jsem unešená kolik třpytek má :D

    OdpovědětVymazat