Zachraňme všechny nešťastné kočičky světa

By 7:41

Poslední dobou stále více koketuju s myšlenkou, pořídit si kočku. Jenže pak si vždycky vzpomenu na to, v jakém bytě vlastně bydlím, a tak mi nezbývá, než se smířit s tím, že kočku určitě, ale teď bohužel ne.
Nedávno jsem úplně náhodou narazila na instagram číčavkleci, kde jsem objevila příběh kočičky Majdy, která měla rozdrcenou pánev, protože ji nějaký řidič sejmul a nechal tak. Nikdo si ji nevšímal a procházející lidi ji úspěšně ignorovali. Vždyť to je jen kočka. Kočičky si všimla až slečna z tohoto profilu, zavolala odchytovku a odvezli kočičku k veterináři, kde zjistili, že je chudáček dost zraněná a operace bude drahá. Přiznám se, že když jsem viděla tyhle stories, měla jsem slzy v očích. Jsem taková ta zvířecí máma a nejraději bych zachránila všechny nešťastné zvířatka světa. Na Majdu byla vyhlášená sbírka, kdy se přispívalo na transparentní účet na její operaci. Samozřejmě, že jsem přispěla, zasdílela profil na instagramu (podle statistik to mělo smysl ♥) a její příběh pravidelně sleduju.

Díky této stránce jsem narazila na profil "Bezmaminky", což je instagram a facebook, který se zabývá nalezenými koťátky a kočičkami. Nikdy nepochopím, jak někdo může vyhodit sotva narozené zvíře do popelnice nebo se ho jen tak zbavit, utopit, odhodit, týrat. Nechci ani vědět, co je ten člověk zač a čeho všeho je schopen. Pro mě je to naprosté dno společnosti. Tyhle lidi bych pokutovala takovými částkami, že by je to zruinovalo. Zvíře je živá bytost, má určité emoce, cítí bolest. Není to plyšová hračka. A tak by se  k tomu mělo přistupovat. Za ublížení člověku jsou hodně přísné tresty, ale ublížení zvířeti je podle společnosti v pořádku a nějak výrazněji se to neřeší. 
Celá tahle situace mě donutila se nad danou problematikou zamyslet, a rozhodla jsem se, že budu ta, která bude v dané věci daleko více pomáhat, přispívat na různé sbírky, a když bude něco potřeba, zapojím se. Dokud si nějakého takového ňuňánka nebudu moct pořídit domů, budu se snažit pomáhat aspoň jinak. Protože to spokojené kočičí předení za to stojí♥
Pokud i vy uvažujete třeba nad kočičkou nebo jste podobně založení jako já, myslím, že celý projekt Bez maminky by vás mohl zajímat.



boty - Primark, kabelka- C&A, kalhoty - F&F, top - F&F




You Might Also Like

2 komentářů

  1. Taky tyhle lidi nechápu. Sama jsem mezi kočkami už od mala, doma jich máme několik a nikdy by mě nenapadlo jim nějak ublížit. Na tuto planetu patří stejně jako lidi, nevím, proč bychom je měli odstrkovat.
    A cením si tě za tvé rozhodnutí, doufám, že si na tuto stránku vzpomenu až nebudu žít celý rok se studentskou almužnou!

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. My máme kočičky a to dokonce už tři, ale jelikož jsou na chatě a stoprocentní péče se jim nevěnuje a požírají kde co, docela se jim vyhýbám... dříve jako dítě jsem to viděla trochu jinak. Miluji je to ano, ale když si představím ty parazity a všechno... :( čím jsem starší tím víc se chráním, ale samozřejmě domácí je něco zcela jiného. :) Jinak mě je koček také strašně líto, bohužel u nás se na vesnicích topí běžně, protože jsou přemnožené...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat