Nákup na časnaboty.cz - zkušenosti, výprodeje, cashback, recenze

By 9:00

Jak se zdá, tak jedny z nejoblíbenějších článků, které na mém blogu hledáte, jsou nejenom recenze, ale i nákupy, tipy na slevy, výprodeje. Proto i dneska mám pro vás jeden takový článek :-)


Tentokrát se zaměříme na můj botník. Přiznám se bez mučení, že mám hromady bot, i když jsem se donedávna nepovažovala za člověka, který by jejich nákup zbožňoval. Pokud bych je měla všechny sečíst, klidně se můžu dostat na číslo 40 párů a víc :D Ale jak to tak bývá, přece jenom mi jedny boty scházely - černé slip on.


Tentokrát jsem místo klasického kamenného obchodu sáhla po eshopu casnaboty.cz, kde jsem si už pořizovala zimní válenky, takže jsem věděla, do čeho jdu. Jedna z věcí, co mě na onlajn nakupování baví, jsou různé slevové portály, odměny za nákup, dárečky... Protože proč platit za stejnou věc plnou cenu, když to jde i levněji? S nákupem jsem se zrovna trefila do velkých výprodejů, které eshop nabízel, a které jsou na jejich eshopu velice časté - vždycky si stačí pár dnů počkat.
Při nákupu jsem taky využila portálu Tipli.cz. Hádám, že vám tady nemusím říkat, jak takový cashbackový portál funguje, protože je skoro všichni používáme, že jo. Ale pokud tu je nějaký nováček, tak ve zkratce – na stránce se zaregistrujete, vyplníte údaje a okamžitě můžete překlikem začít nakupovat na vašich oblíbených eshopech. Z nákupu dostanete určité procento zpátky, které si můžete nechat vyplatit na účet. Zrovna u časnaboty.cz to je 3, 9% z nákupu, což vám u většího a dražšího nákupu může hodit příjemnou částku. (Moc příjemné jsou pak nákupy na Aliexpressu, kde vám vrátí 10% což já využívám skutečně hojně. Stejně výhodný je i Dr. Max...a další obchody)



No, ale teď zpět k botám...
Sáhla jsem po klasických černých slip on botkách, které jsou v látkovém provedení, nejsou tolik mohutné a připomínají espadrilky.


Dále pak jsem si pořídila tyto černé sandálkové espadrilky, které vynosím hlavně na dovolené (nebo do práce).


Posledním kouskem jsou tyto červené kecky, které jsem si vzala jenom kvůli té jejich barvě, protože červené boty, kromě kotníčkových conversek, nemám.


Všechny boty jsem si vzala ve velikosti 40 (velikost moji nohy je 39, občas si kupuju raději 40). Při nákupu na časnaboty si dávejte pozor, jakou velikost si objednáváte. Raději si nohu ještě poměřte. U slip onů velikost odpovídá – jsou pohodlné, netlačí, jsou dost velké a už se mnou absolvovaly dvouhodinovou procházku. U ostatních dvou párů jsem měření trošku podcenila, hodila je do košíku a neřešila, a tak jsem stále na vážkách, zda si je nechat nebo poslat dál, protože boty spíše odpovídají velikosti 39. Na druhou stranu zase nemůžu říct, že by mi byly úplně malé. Spíš jde o ten pocit, jestli svoje "lodě" vyměním za něco menšího.



Všechny čtvery boty, které jsem si kdy na tomto eshopu objednala, jsou pohodlné, neodírají, odpovídají fotkám, nejsou zničené, poškozené nebo na první pohled nekvalitní (jasně, že to nebude zázrak - koupila jsem si boty za dvě stovky, ne kožené za dva tisíce). U eshopu se mi líbí široký výběr netradičních bot - od nazouváků po kozačky. Takže když jsem v zimě nikde nemohla sehnat klasické válenky, objednávala jsem je tady.

Cenově je tento eshop hodně levný, ale seženete tam nejenom boty za stovku, ale i dražší kousky.

Poštovné je u nákupu nad 600,- Kč zdarma, jinak platíte 80,- Kč. Platí se převodem na účet, balíček doručuje Česká pošta a doba doručení je týden. Boty se odesílají z Polska (o polských botách nemůžu říct jediné špatné slovo - mám jich nekolik a všechny jsou pohodlné a super)

You Might Also Like

5 komentářů

  1. hezké botičky :) já si objednala boty ze stejné stránk a už se moc těším až přijdou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce ať sedí a jsou podle tvých představ :)

      Vymazat
  2. Na tento eshop jsem četla hodně recenzí a i osoby mně blízké tam nakupují.:)
    Z bot mě nejvíce zaujaly červené kecky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Super botičky! Koukám, že nejsi závislák jenom na kabelkách, ale i na botičkách ,-)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska sem si objednala boty od casnaboty a jsem zvědavá 😊 Četla jsem recenze od lidí a píšou že boty hodně smrdí tak jsem zvědavá ..

    OdpovědětVymazat