Na dně X.

By 13:01

..minule jsme koukli na zoubek pečující kosmetice, maskám, deodorantům i produktům na vlasy, nyní je čas si ukázat věci z dekorativky, které za to (ne)stály. 



Pudr Maybelline Affinitone - pudr jsem měla v odstínu 03 light sunbeige a na jaro byl naprosto ideální. Ani moc bledý, ani moc tmavý. Affinitone je pudr, který si vždycky koupím, protože si řeknu, že zas tak špatnej nebyl, a pak vyhodím čtvrtinu balení, protože je tak na sucho slisovaný, že se hrozně těžce nabírá a používá. Tento pudr je prostě nespotřebovatelný a po čase mě vždycky přestane bavit, protože na něj musím fakt hodně tlačit, abych z něho něco dostala. Na obličeji není špatný, nemám mastnou pleť, takže mi teoreticky stačí a makeup zafixuje na celý den. Navíc má zrcátko a houbičku (naprosto příšernou)... ale... znám i lepší pudry. Například Stay Matte od Rimmelu nebo Healthy mix od Bourjois.
Koupila bych si znovu: Ne

Korektor Maybelline Instant Anti-Age Eraser - sáhla jsem po odstínu 05 brightener, který byl krásně světlý, ale hodně do růžova, a já mám pleť spíše do žluta. Když pomineme tento fakt, který mi jasně dává najevo, že nakupovat odstíny makeupů a korektorů na netu, není moc rozumné (na druhou stranu po zapracování a zapudrování ten barevný rozdíl vidět nebyl), tak musím říct, že se určitě jedná o jeden z nejlepších korektorů z drogerek. Má naprosto skvělý houbičkový aplikátor, do kterého produkt "našroubujete". Dobře se s ním pracuje, je lehký, dodává pleti svěžest  a není na obličeji vidět. Příště ještě vychytat odstín a budu šťastná.
Koupila bych si znovu: Ano

* Tekutý rozjasňovač theBalm - Mar-Dew manizer - z celé sady miniaturek rozjasňovačů mi tento odstín sedl nejvíc. Je zlatý, jemný, krásně pleť projasní a oživí. A dost dobře se dá použít i jako oční stín či báze pod stíny. Celá recenze zde.
Koupila bych si znovu: Ano

Rozjasňovač NYX Mosaic Powder - že někdy přijde den, kdy vypotřebuju pudrový rozjasňovač, by mě nenapadlo. Už jenom to množství rozjasňovačů, který doma mám, nemůžu do konce života spotřebovat. Ale u tohoto kousku se mi to povedlo. Rozjasňovač byl mozaikový, velmi jemný, ne příliš pigmentovaný, neměl v sobě vyloženě třpytky, ale i tak pleť a hlavně okolí očí krásně rozjasnil. Výdrž byla sice hoooooodně slabá oproti produktům, které používám teď, ale na druhou stranu dodával obličeji přirozený jemný nádech a rozzářil i unavenou pleť.
Koupila bych si znovu: Ano


Makeup Rimmel Lasting finish  25H - makeup s červeným víčkem by měl být plně krycí, ale to tak úplně nesouhlasím. Kryje hezky, ale znám daleko více krycí makeupy (např. Longwear cover od Dermacol). Tento používám už několik let na denní nošení a nedám na něj dopustit. Krásně se roztírá prsty, nedělá fleky ani mapy, vydrží celý den, nemizí z nosu ani okolo úst. A obličej krásně sjednotí. 
Koupila bych si znovu: Ano, je to můj nejoblíbenější makeup

Makeup Rimmel Lasting Finish 25H Breathable - tento kousek se stříbrným víčkem by měl být středně krycí, což teda nevím - nepříjde mi, že by se oproti červenému v tomto ohledu lišil. Vydrží celý den, hezky kryje, neleze do vrásek... ale narozdíl od červeného má houbičkový aplikátor, takže se snadno nanáší na obličej. Zatímco výše uvedený je lepší na aplikaci rukama, tento se lépe nanáší štětcem. Má matnější finish, nemusím ho tolik pudrovat.
Koupila bych si znovu: Ano


Tekuté oční linky Essence - Liquid ink waterproof - tyhle linky si kupuju už několik let. Stojí cca 70,- Kč a můžu se na ně vždy spolehnout. Jsou tekuté, sytě černé, nedělají fleky, drží na oku celý den a neslévají se. Navíc udělat s nimi linku je fakt jednoduché.
Koupila bych si znovu: Ano

Řasenka L'oreál Paris - Paradise extatic - tohle je pro mě jedna z nejlepších řasenek, které jsem kdy zkoušela! Paradise extatic dělá krásný objem, řasy jsou výraznější a viditelnější, ale zároveň nejsou slepené a nedělají pavoučí nožičky. Řasenka není těžká, takže řasy neplihnou.Vlastně ji nemám co vytknout a jsem s ní naprosto spokojená :) Určitě to není moje poslední balení. Celá recenze zde
Koupila bych si znovu: Ano 


Lesk na rty Sleek Lip shot - jooo, tohle je nádherně barevná katastrofa, která mohla být naprosto dokonalou rtěnkou.... ale je to lesk. Lesk, který se sice moc netřpytí, ale nikdy nezaschne, dělá fleky a rozpije se všude po obličeji. Pro mě je to naprostý propadák.
Koupila bych si znovu: Ne

Rtěnka Maybelline - SuperStay 24 Color - tuhle rtěnku jsem ukořistila v Německu za asi 8 euro a úplně mě štve, že není dostupná i u nás. Byla totiž skvělá. Nevysušovala, vydržela, vypadala přirozeně. Jednou stranou se nanáší rtěnka, druhou je bílý jakoby jelení lůj. Ze začátku to byla moje nejoblíbenější rtěnka vůbec, ale časem bohužel začínala šupinkovatět.
Koupila bych si znovu: Ano


Lak na nehty Sally Hansen Miracle gel - tento rudý lak je naprostý skvost, který mi je líto vyhodit. Měl praktiký plochý štěteček, se kterým se dobře pracovalo. Byl hezky krycí - 2 vrstvy byly ideál. Rychle schnul, vypadal na nehtech hodně dobře. A celkem i vydržel. Sally Hansen laky prostě umí. 
Koupila bych si znovu: Ano


*jsou označené produkty, které jsem dostala v rámci barterové spolupráce.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Makeupy od Rimmel jsou to nejlepší co jsem kdy měla :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Na pudry náročná nejsem, jak se nelesknu, ale třeba Stay Matte mi moc neseděl, hodně zvýrazňoval suchou pleť, naopak Affinitone nejoblíbenější.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám jen jeden lak od SH a nejsem vůbec spokojená za ty peníze... :) ale taky já mám nehty pěkně na prd... Linky od Essence jsou úplně nejlepší, také mám a kupuji neustále.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat