Rozjasňovače theBalm The Dew Manizer'sQuad [Recenze]

By 12:53 , , ,

Používáte rozjasňovače? A pokud ano, tak pudrové, tekuté nebo ty v tyčince?

Vždycky jsem byla zastánce těch pudrových, ale když jsem poprvé v létě vyzkoušela tekutý Flashlight fix Iluminating drops od Avonu, zjistila jsem, že jsou vlastně skvělé. Od té doby zkouším stále nové kousky a dost mě baví zkoumat, co všechno umí.



A tak jsem jednoho dne dala šanci této čtyřce na konturování od theBalm.
Sada The Dew Manizer'sQuad, kterou mám mimochodem z Elnino obsahuje světlý zlatavý odstín Mary-Dew, růžový odstín Cindy-Dew, bronzový Betty-Dew a tmavě zlatý Bonnie dew. Objem produktů je 8,4 ml. Jedná se o miniaturky, takže se krásně hodí na cesty, do kosmetické taštičky či na vyzkoušení, než si pořídíte plné balení. Sada stojí okolo 500,- Kč a je hrozně pěkně zabalená. Líbí se mi celkový styling jednotlivých produktů.  Plná verze jednoho pak vychází na cca 285,- Kč



Každý z rozjasňovačů je sytý a dost pigmentovaný. Nejčastěji využívám zlatavé odstíny Mary-Dew & Bonnie-Dew, které nanáším pod oči a ke spánkům. Růžový pak používám nejméně protože mi přijde, že jsem spíš zlato-hnědo-bronzový typ a celkově moc neumím s růžovými odstíny pracovat. Rozjasňovače krásně září, ale zároveň nejsou až tolik pigmentované, aby člověk vypadal jako disco koule. Nanáším je na makeup  a vždycky zlehka zapudruju celý obličej. Pudr pigmentaci nesnižuje a obličej je příjemně prozářený, ale ne přehnaně zářicí. Rozjasňovače jde taky smíchat s makeupem/krémem/korektorem a rozjasnit tak celý obličej, ale doporučuju dávat bacha na množství:))) Jedna z dalších možných aplikací je i na oční víčka, kde můžou sloužit jako lehký stín nebo jako báze pod stíny či třpytky. 



Produkty neobsahují parabeny a jsou tak nějak bez vůně, bez zápachu, což jsem upřímně moc ráda. Navíc nejsou testovány na zvířatech!! Výdrž je pak celodenní - neztrácejí během dne pigment.
Rozjasňovač se nanáší štětečkem, kterému nemám co vytknout - jde z něj vymáčknout každý zbyteček produktu a zbytečně ho tak nenanáším hodně. Na obličeji ho roztírám rukama (popř. houbičkou).
 
 
Shrnuto, podtrženo
Celkově nemám těmto produktům co vytknout. Líbí se mi, že jsou přirozené, příliš nezáří, dobře se roztírají a jsou to takoví ti parťáci ať už na rozjasnění nebo konturování. Pokud chcete zářivější efekt, klidně můžete produkty vrstvit - nedělají fleky ani žmolky. A určitě jsou vhodné i pro kosmetické začátečníky :)


Barter spolupráce s Elnino.cz
Kejt//Instantní krása
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ty jsou krásný, tekuté rozjasňovače mám ráda :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerajú dosť dobre, hoci produkt ani značku nepoznám. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  3. Tekuté rozjasňovače jsem ještě nezkoušela, ale vypadají fajn :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat