Nenechat se semlít

By 13:22

Přiznám se, že jsem v některých věcech takový typicky komerční  nenáročný člověk. Miluju Valentýna víc než první Máj, Halloween mi přijde daleko lepší než české dušičky a o Vánocích preferuji Santu před Ježíškem. Moje narozeninová oslava by měla být plná balónků a rozlučky se svobodou by měly být v limuzíně. 




Proč? Nejsem věřící člověk, takže pro mě jsou Vánoce čistě komerční svátky, kdy děláme svým blízkým radost a užíváme si rodinné pohody a volna. Nevidím ve Vánocích hlubší smysl, takže preferuju jeho barevnější, veselejší a komerčnější verzi, kterou má na starost ten Vousatý pán v červeném a jeho sobi.

Stejně jako na Valentýnu miluju, že se člověk na jeden den zastaví a zamyslí se nad tím pěkným, co ho potkalo. Co má. Za co může být vděčný a šťastný. Navíc zastávám názor, že pokud člověk slaví, užívá si života a příležitostí, stále žije a nenechá se semlít každodenním stereotypem.

A Haloween? Ten mám snad nejraději. Líbí se mi roztomile-děsivá výzdoba bytu, lidi v kostýmech i ta veselá atmosféra. Jeden z mých nejlepších zážitků z tohoto období, byl, když jsem na Halloweena večer nasedla do uberu a za volantem seděl chlápek v obleku s pomalovaným hrůzo-obličejem. Přišlo mi tak sympatické a milé, že si člověk umí udělat srandu sám že sebe, že pán dostal parádní dýško a já prolomila svoji odvahu promluvit na řidiče.

A co vy? Které svátky uznávate vy? 

Kabát - Primark, boty - CCC, jeany - Atmosphere, svetr - Primark, kabelka - Furla






You Might Also Like

2 komentářů

  1. Mám ráda Vánoce a říkám, že dárky přinesl Ježíšek, ale zároveň nemám nic proti Santovi a Rudolfovi. Halloween je super svátek a jsem ráda, že se začíná rozšiřovat už i u nás. 1. máj mi nic neříká, slavím Valentýn :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se hlavně líbí, že jsi svá a jdeš si za svým :-). Jinak outfit 10 bodů z 10 a hlavně ty boty chci mít doma. Měj se hezky, V.

    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat