Zima jako tato

By 11:52

Na letošní zimě bylo nejlepší, že ne vždycky se člověk musel navlíct jak sněhulák. Letos jsem si naopak užívala koženkovou bundu v lednu, lehký kabátek v únoru a holé kotníky v prosinci. Já vím, takto by neměla vypadat zima. Ale já si ji náhodou užila a letos mi ani nepřišlo, že bych podlehla svoji klasické zimní depresi. Ne tolik jako obvykle. Nejprve mě těšilo příjemné počasí, a po Novém roce jsem zase se zájmem sledovala, jak se prodlužují dny a člověk tak nežije mezi tmou a tmou. 


Dneska vám ukážu svůj Outfit v poměrně přírodních barvách. Světle hnědý kabát jsem si moc oblíbila a nosím ho teď často, na hrubé svetry letos nebylo moc příležitostí - do práce je nosit nemůžu, tam bych se upekla, a v kombinaci s kabátem asi taky. A tak jsem letos kombinovala lehký kabátek a zimní svetr a bylo mi příjemně. 
Kožené tenisky ve zlaté barvě jsou z kolekce Lasocki a jsou pohodlné jak papuče. Kabelku DKNY jsem dostala k Vánocům od Luka a rozšířila tak moji sbírku drahých kvalitních kabelek. Myslím, že už jsem pomalu ve fázi, kdy už mám skoro všechny, které na běžné nošení potřebuji, takže možná i příjde den, kdy začnu šetřit.. 😄

Kalhoty - H&M, tenisky - Lasocki, kabát - Primark, svetr - H&M, kabelka - DKNY






You Might Also Like

4 komentářů

  1. Nesnáším zimu, takže letošní zima kolem 8C je ideální :D Kabátek je nádherný a i svetřík dle mého vkusu :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    moc se mi líbí ta červená kabelka, ta je parádní:-) Když nebyl sníh na Vánoce, tak teď už ho nechci, takže mi letošní zima nijak nevadí. Nerada nosím zimní bundy a boty, takže jsem v tomto počasí taky spokojená:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super kabátik. :) Ja už chcem jaaar! :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Mně také letošní zima celkem vyhovuje, ale ještě bych klidně na teple přidala. Já právě často nosím svetry a to i dost do práce, sice topíme jak o život, ale jsem poměrně zmrzlina. Outfit je pěkný a Luke je skvělý, že ti koupil tak nááádhernou kabelku.

    <a href="http://somethingbykatep.blogspot.com/Somethingbykate</a>

    OdpovědětVymazat