Benefit - 3 Brow Superstars [Recenze]

By 11:03 , ,

Před Vánoci jsem Vám tu dávala tipy na vánoční dárky z Elnino.cz.
Součástí byla i sada produktů na obočí Benefit. A jak už asi víte, protože se pořád opakuju :), nedám na tuto značku dopustit a v této chvíli je moje nejoblíbenější co se týká péče o obočí (i co se týká tvářenek - kdo by neznal Hoolu, že?!)
Moje obočí je takové nijaké, špatně roste, má divnou barvu, mezery... Takže Benefití produkty jsou pro mě taková nutnost, pokud nechci na nějaké kosmetické úpravy (a to upřímně moc nechci).





Tuto cestovatelskou sadu Gimme brow + 3 brow superstars seženete za 931,- Kč v odstínu 03 Warm light brown a obsahuje
  • objemový gel na obočí Gimme Brow3 g
  • tužka na obočí Goof Proof 0,17 g
  • krémový gel na obočí Ka-Brow! 1,5 g
Tužku na obočí Goof Proof i krémový gel Ka-Brow dlouhodobě používám, a tak nějak už vím, že se na ně můžu spolehnout. Goof proof má trošku širší hrot než třeba Precisely ma brow pen, takže obočí nevypadá tak precizně a nevykreslíte s ní každý chloupek, na druhou stranu se aplikace daleko rychlejší, pohodlnější a nemusíte se stresovat, že se vám třeba obě obočí nepovedou stejně (ono to možná zní vtipně, ale sama moc dobře vím, jaké to je nahazovat omítku o půl šesté ráno s jedním zalepeným okem). Já osobně mám v této chvíli raději Goof proof - z praktického hlediska, takže za tuhle cestovní miniaturku jsem byla vděčná.




Pokud si nerozumíte s tužkou na obočí, je tady krémový gel Ka-Brow, který definuje, vyplňuje a doplňuje obočí. Ve víčku je vložený zkosený štěteček, se kterým dokreslíte a vyplníte všechno, co potřebujete. Dá se vrstvit, nedělá žmolky a vypadá přirozeně. Navíc je voděodolný a vydrží fakt téměř všechno. Celkově doporučuju produkty Benefit třeba k moři, protože hodně vydrží.


Posledním produktem je objemový gel na obočí Gimme Brow - obsahuje malinký štěteček, který pomáhá dokreslit, zabarvit a zkrotit tvar obočí. Pokud se vám tedy líbí hustější obočí, ale neroste vám podle potřeb, gel vám pomůže. Ze všech tří produktů mi Gimme brow vyhovoval nejméně, protože já spíše potřebuju obočí dokreslit, než dodat jeho hustotu.


Opět jsem se přesvědčila, že Benefit prostě umí a ostatní značky jen čumí. I když jsou jednotlivé produkty dost drahé - každá z těchto šikovných vychytávek ve své běžné velikosti stojí cca 799,- Kč, dají se v různých sadách sehnat levněji. Třeba v této cestovní vychází produkty dobře - zvlášť na Elnino, kde je cena bezkonkurenční :) Celkově ale doporučuji produkty Benefit kupovat na Elnino, protože vycházejí levněji. 



Shrnuto, podtrženo
Od Goof Proof tužky na obočí mám doma třetí balení a nedám na ni dopustit. Je skvělá a nejvíce mi na ni vyhovuje, že je voděodolná a zachrání mě tak před trapasem v lětě/na bazénu/v sauně. Žádný z produktů se neobtiskává, nešpiní a drží na svém místě. Jsou drahé, to jo, ale stále jsem nesehnala alternativu, která by mi vyhovovala stejně, měla tolik dostupných odstínů a vydržela všechno. Tužka na oboří MUR byla průměrná, s Gabriellou Salvete se dobře pracuje, ALE nic nevydrží, Essence je zbytečná investice...

Pokud by vás zajímali ještě další recenze značky Benefit, mrkněte Sem.



Barter spolupráce s Elnino.cz
Kejt//Instantní krása
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Přiznávám, že nějaká úprava obočí jde mimo mě, ale Gimme Brow jsem si zamilovala a díky němu s obočím dělám aspoň něco :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat