Tipy na Valentýnské dárky - YSL Mon Paris & Y

By 16:30 , , ,

Slavíte Valentýna?
Nebo to nijak zvlášť neřešíte? Podléháte červeno-růžové výzdobě nebo Vás nechává klidnými?
Já se přiznám, že jsem si tento, pro někoho možná jen komerční svátek oblíbila. Miluju tu atmosféru a hlavně fakt, že se člověk má na co těšit uprostřed nudné a studené zimy. Navíc všechna výročí, narozky a svátky slavím v posledních čtyřech měsících roku, takže Valentýn beru všemi deseti. Navíc si teď tak trochu nahrazuju všechna ta "mladistvá léta", kdy jsem čekala, že se mi ozve nějaký tajný ctitel...noo...a on se nikdy neozval..:-)

YSL Mon Paris


Jestli je dárek, který mě, jakožto ženu vždycky potěší, je to parfém, kterým se mi dotyčný trefí do vkusu. Na druhou stranu taky ráda parfémy dávám. Dneska Vám chci ukázat dva, které mě poslední dobou dostaly - jeden je pro ženy, druhý pro muže a oba jsou od značky Yves Saint Laurent.

YSL Mon Paris

Řeč je o tradičním, sladkém bonbonku Mon Paris, který zaujme hlavně milovnice sladkých ovocných vůní. Je podobně jemná jako Sí Intense a méně aromatická než Black Opium. Pokud bych ji nějak měla charakterizovat, řekla bych, že je pro jemné, něžné ženy, které moc nemusí divočinu. Je vhodná na denní nošení. Nedávno jsem Vám psala o její verzi Counture, která je její pravý opak - je také květinová, ale o dost silnější. K dostání je ve verzích 90 ml, 50 ml a 30 ml a cenově se pohybuje do dvou tisíc za největší balení.

Hlava
    pomeranč, hruška, bergamot, malina, jahoda
Srdce
    pivoňka, jasmín sambac, pomerančový květ, durman
Základ
    ambroxan, cedr, mech, vanilka, pačuli, bílé pižmo


YSL Y

Další parfém, který vám tady chci ukázat, je YSL Y. Tváří této vůně je Adam Levine (taky vám příjde neskutečně úžasnej?) a jedná se o novinku. Je svěží, odvážná a mužná, není agresivní, nebolí z ní hlava a je ideální pro vyzrálejší muže na denní i večerní nošení. Řadí se do kategorie kořenitých, dřevitých vůní. Výdrž je celodenní. Prodává se v balení 60 ml nebo 100 ml a větší verze se cenově pohybuje do 2tisíc.

Hlava
    jablko, aldehydy, bergamot, elemi, zázvor
Srdce
    šalvěj, jalovec, levandule, geránium
Základ
    olibanum, tonka fazole, vetiver, ambrové dřevo

Pokud navíc nakoupíte na Notino během Valentýnského týdne - tj. od 10. - 16.2.  nad 1200,- Kč, dostanete dárkové balení zdarma.


YSL Y



(Barter spolupráce s Notino)
Kejt//Instantní krása
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ja mám rada, keď vidím, že sa ľudia dokážu tešiť z nejakého sviatku a urobiť si deň špeciálnym. Čo sa mňa týka, Valentína neoslavujem. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat