Řasenka Bourjois Big Lashes Oh Oui! [Recenze]

By 13:46 , ,

Tuhle řasenku mám doma už nějaký ten pátek, ale ve chvíli kdy jsem měla prodloužené řasy, jsem ji používala pouze na spodní řasy a vyhovovala mi.  Nedávno jsem ji začala používat jako celek, takže tady jsou moje postřehy..



Řasenku seženete buď v drogerce - DM, Rossmann, Teta nebo na internetu. Koukala jsem že cenově se hodně liší. Našla jsem ji jak za dvě, tak i za tři stovky. Proto doporučuju projít internet a podívat se, kde je levnější. Ušetřit stovku není špatné :) Řasenka má 7 ml a krásně zářivě červený obal, na který se dobře dívá a hlavně se vždycky rychle najde v kosmetické taštičce :)

Řasenka je černočerná, výrazná a poměrně mokrá. Objem dělá parádní, ale určitě doporučuju používat kleštičky, aby řasy o to víc vynikly. Problém nastává, pokud máte dlouhé řasy, natočíte si je kleštičkama, nanesete řasenku a nedejbože nějak mrknete, pohnete se.. řasenka se díky své mokré konzistenci okamžitě obtiskne. Moje spodní řasy jsou fakt dlouhé, proto prvně řasenku nanáším dolů a až uschne, tak nahoru. Pokud máte menší oči, tak s fleky taky budete nejspíše trochu bojovat. 


Co se týče výdrže, je držák. Vlhké počasí, menší deštík ani pocení ji nevadí. Přece jenom něco vydrží, takže jsem na ni spoléhala celé léto. Myslím, že ty doby, kdy vám řasenka udělala obrovský flek jenom co začalo lehce pršet, jsou díky bohu pryč.
Díky mokré konzistenci řasy časem trošku zplihnou, ale žádná hrůza to není - tady hodně záleží na tom, jaké jsou vaše řasy. Jestli drží tvar, plihnou, jsou dlouhé, husté...
Řasenka trochu slepuje - kdo preferuje řasy oddělené jak hřebíky, určitě si Big lashes neoblíbí. Mně lehce slepené řasy tolik nevadí. Co mi příjde horší, je to obtiskávání na oko a pod řasy - viz. fotka.


Shrnuto, podtrženo. Určitě to není špatná koupě. Řasenku mám ráda a ráda ji používám, i když třeba L'oréal Paradise Extatic je pro mě osobně o úroveň výše a navíc za podobnou cenu. Líbí se mi obal, je elegantní, snadno se najde. Kartáček má tvar osmičky, takže krásně řasy natočí a zahustí. Otázku, jak moc slepuje, bych upřímně moc neřešila - řasy jdou po nanesení řasenky různě upravit. Nedoporučuju slečnám, které mají zapadlé nebo hodně malé oči - řasenka má masivní štěteček, takže s ní budete trošku bojovat.


(Barter spolupráce s Bourjois)

Kejt//Instantní krása
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

5 komentářů

  1. No nevypadala špatně, ale po přečtení recenze nemám moc chuť jí zkoušet. :(

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Efekt se mi líbí, lehce slepené řasy mi také nevadí.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Ty máš krásný řasy :) Co se týče Bourjois tak mám doma rtěnky a paletku na oči, více vyzkoušené nemám

    OdpovědětVymazat
  4. Tých zlepených rias je škoda, práve mne by to asi dosť vadilo. :/

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  5. Mně připadá, že máš po ní nádherný řasy. Tato by mi vyhovovala.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat