Rtěnka Essence - Colour Boost Vinylicious [Recenze]

By 7:10 , ,

Nedávno jsem Vám psala o druhém, tedy únorovém balíčku z Arome, ve kterém byly olejové produkty Manufaktura a rtěnka Essence. Manufaktuře jsme na zoubek mrkli minule, teď se podíváme, jak to vypadá ve světě dekorativky. 

Přiznám se, že Essence rtěnky nevyhledávám a už samotný vzhled této tekuté Colour Boost Vinylicious ve mě vzbuzoval trošku obavy, jaká bude.. Protože při vší upřímnosti - obal není zrovna dechberoucí :)



Když se odprostíme od toho, že to není ani tak rtěnka jako spíše barevný lesk, nebudu v hodnocení tolik kritická a nebudu řešit výdrž, která je typicky lesková. Rtěnka poměrně dost lepí a nikdy úplně nezaschne. Takže pokud ji máte ve tmavém odstínu a venku zrovna fouká, garantuju vám, že všechny vlasy budete mít nalepené na puse a rtěnku po celém obličeji. Proto jsem ráda za tento nude odstín 02, se kterým to tak zlý není. Ale i tak mě ten vítr dost štve.

Rtěnka nevysušuje a zanechává lesklou vrstvičku, takže pokud máte suché rty, hezky to zamaskuje.. Na rtech je příjemná (když se smířím s tím lepení). Barva 02 je velice univerzální a slušivá - ke kouřovkám ideální. Rty jsou díky ní poměrně hydratované, takže nemáte chuť si je pořád olizovat nebo natírat balzámem.
Na rovinu říkám, že ji teď v zimě nosím všude s sebou, protože oceňuji hydrataci, zamaskování šupin na rtech (děkuji počasí, že ze mě děláš sušenku 🍪) a hlavně velice rychlou aplikaci, protože díky odstínu a celkové konzistenci rtěnky (lesku) ji můžu nanést kdykoliv i za chůze, což u barevných kvalitních rtěnek nejde.



Shrnuto, podtrženo. Ze rtěnky si na zadek nesednu, ale zároveň ji nebudu hned vyhazovat do koše. Tím, že je v nude barvičce, se skvěle hodí na každé roční období a navíc se dá nosit i jen tak na lítačku. Není skvělá, je to taková ta rtěnka, co si dáte, když jdete na nákup nebo když jste na cestě a nemáte čas rtěnku upravovat. V zimě (a hádám, že i v létě) je moji oblíbenou parťačkou, protože nevysušuje rty. Nutno taky podotknout, že po nanesení trošku mění barvu - vybledne.



Barter spolupráce s Arome 
Kejt//Instantní krása

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Já naopak produkty na rty od Essence či Catrice mám hodně ráda. Bohužel tuhle rtěnku mám v tmavém odstínu, který se rozpíjí. Ale matná verze rtěnky je skvělá.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Presne, ako píšeš, nie je to zrovna bomba, ale na také bežné nosenie pohodka.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat