Řasenka L’Oréal Paris Paradise Extatic[Recenze]

By 11:59 , ,

Najít tu správnou řasenku, která dělá všechno to, co od ní chci, je náročné...Rukama mi jich prošla obrovská spousta, a většina mě prostě nezaujala. Buď se rozmazávaly, dělaly fleky, byly moc mokré, málo černé, slepovaly nebo byly hrozně drahé či blbě dostupné...

Nakonec jsem se tedy rozhodla, že kouknu na zoubek jedné, o které se tak před půl rokem hrozně moc psalo a byla považována za těžkou konkurenci Better than sex od Too Faced (která mi přišla taková nijaká)... Dneska tedy mrkneme na zoubek L’Oréal Paris Paradise Extatic.


Tahle prodlužující řasenka je dostupná snad ve všech drogeriích, stojí cca 300,- Kč a má 6,4 ml, takže vlastně takové klasické balení. Má stylový minimalistický obal, který se nezničí ani častým používáním ani nošením v kosmetické taštičce.

Jedná se o sytě černou řasenku, která slibuje intenzivní objem a ultra délku řas. Neměla by zatěžovat ani slepovat a měla by celkově řasy více zviditelnit a umocnit jejich vzhled.
Kartáček má poněkud zvláštně tvarovaný - do menší osmičky, takže by měla řasy nadzvednou, namalovat a prodloužit. Hlavně neslepit!


Já osobně jsem na řasenky hodně přísná - potřebuju, aby řasy zviditelnily, prodloužily, vytvarovaly, neobtiskávaly se, nebyly moc mokré a hlavně si poradily i s mými řasami. Řasy mám dost dlouhé, ale celkově dost těžké a beztvaré, takže pokud nemám kvalitní řasenku, skoro nejdou vidět. 

Po poctivém několikaměsíčním testování hlásím, že tahle řasenka umí všechno. Není moc tekutá, ani suchá, takže se s ní dobře pracuje, nedrolí se a ani se neobtiskává. Řasy krásně nadzvedne a zafixuje v dané poloze. Prodlužuje, zahušťuje i zintenzivňuje celkový pohled.

Řasy vypadají krásně jak při nanesení samotné řasenky, tak i při výrazném makeupu s očními stíny a linkou - prostě se ve výrazném líčení neztratí.



Shrnuto, podtrženo: Řasenka byla skvělá koupě. Je sice trošku dražší - i když tohle je čistě subjektivní názor. Já osobně za řasenku nedám více než 300,- Kč, protože mi to příjde zbytečné s ohledem na fakt, že se má každé tři měsíce měnit. Navíc si myslím, že skvělé kousky jdou sehnat i za pár korun.
Paradise extatic dělá krásný objem, řasy jsou výraznější a viditelnější, ale zároveň nejsou slepené a nedělají pavoučí nožičky. Řasenka není těžká, takže řasy neplihnou. Je snadno dostupná - téměř v každé drogerii. Vlastně ji nemám co vytknout a jsem s ní naprosto spokojená :) Určitě to není moje poslední balení.



Kejt//Instantní krása

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Kačí dělá ti moc pěkné řasy :) a děkuji za komentář u článku o tom, jak jsem zhubla :) Sama vím, že váhu jsi také řešila, nebo řešíš a vzpomínám i na nějaké články u tebe. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Mně nejvíce vyhovují řasenky Gabriella Salvete a i Catrice má fajn.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Toto je moja naobľúbenejšia riasenka z drogérie a teší ma, že v tom nie som sama :) Máš krásne líčenie, kiežby som sa aj ja vedela tak nalíčiť :)

    OdpovědětVymazat