Benefit - Brow styler [Recenze]

By 9:31 , ,

Ahooj,
dneska si ukážeme produkt, který mi na začátku března přišel na vyzkoušení jako člence Pink clubu od Benefitu. Jedná se o brow styler - tedy produkt na úpravu obočí, který se na trhu objevil loni.



Já osobně nedám na produkty na obočí Benefit dopustit. Miluju je a prakticky jsem už zanevřela na všechny ostatní produkty na obočí jiných značek. Tolik mi totiž nevyhovovaly. Mezi mé kosmetické stálice pak patří Goof Proof nebo Precisely, my brow pencil.. (klik pro recenzi).
Brow styler je unikátní v tom, že je to takový produkt 2v1. Na jedné straně je vosková tužka na obočí, na druhé je štěteček s tmavým pudrem. Pomocí tužky uděláte obrys, pudrem pak obočí vykreslíte. Výdrž by měla být 18hodinová a produkt by měl být voděodolný.



Přiznám se, že ze začátku mi přišlo hrozně složitý si obočí pomocí Brow Styleru dokreslit. Tužka je poměrně hrubá, neohrabaná, velká. Nepracuje se s ní tak dobře jako s Goof Proof ani s teňoučkou Precisely. U třetího použití jsem ale získala ten správný grif a věděla, jak na to. S barevným pudrem problém nebyl vůbec - úzký štěteček umožňuje příjemnou manipulaci, pudr krásně sytě kreslí.
I když jsem ze začátku byla k Brow Styleru dost skeptická, nakonec jsem k němu cestu našla a teď ho používám denně, protože mi dokreslí obočí tam, kde ho prostě nemám. Moje obočí je nijaké, není husté, chybí mu něco a roste přesně tam, kde ho nepotřebuju (nad nosem), takže bez vymožeností tohoto typu bych byla dost ztracená.
Pudr je poměrně příjemně pigmentovaný - ani moc, ani málo. Prostě tak akorát, aby to vypadalo přirozeně. Tužka kreslí krásně sytě a přesně.



Kamenem úrazu tohoto produktu je podle mého cena - stojí 990,- Kč, což je o 200,- víc než Goof proof nebo Precisely. A to mi zkrátka přijde moc (ono upřímně i 790,- Kč je na jeden produkt na obočí dost). Nepopírám jeho kvalitu, jen mi cena přijde hodně nasazená - zvlášť, když se jedná o "poloviční produkt" protože je to napůl pudr a napůl tužka, že jo. Jak dlouho vydrží, nejsem schopná říct, výhoda je, že se oproti Precisely neláme, takže o něj nepřijdete neopatrnou manipulací. Používám ho necelý měsíc a zatím jsem tak ve třetině tužky.


Shrnuto, podtrženo. Brow Styler mě uchvátil. Ráda ho používám, baví mě, přijde mi neskutečně praktický, krásně dokresluje obočí a vypadá přirozeně. Výdrž je celodenní, nerozmazává se, nerozpíjí se ani se nijak jinak nedrolí. Skvělá je škála odstínů - je dostupný ve 12 barvách, takže si vybere úplně každý. Jestli bych si produkt koupila znovu? Kvalitou určitě, cenou ne. Jsem škrt a raději si pořídím Goof Proof, který stojí o  dvě stovky méně. Pokud bych ho ale viděla za stejnou cenu jako již zmiňované tužky, tak do něj jdu určitě.


(Barter spolupráce s Benefit clubPink)
Kejt//Instantní krása
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Tužka maluje pěkné, přirozené obočí :) nebo spíše to bude rukama :) moc pěkně si obočí maluješ.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Taky miluju produkty na obočí od Benefitu, momentálně používám Ka-Brow a super :) Ale s těma cenama už je to horší no.. Mně tenhle produkt přišel vždycky hrozně nepraktickej, respektive neuměla jsem si představit, že bych si s tím udělala hezký obočí :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat