Na dně VIII.

By 13:50

Druhé pokračování měsíčního spotřebována je tady a my jdeme mrknout na dekorativku a parfémy, které bych si znovu (ne)koupila.


Makeup Gabriella Salvete perfect skin foundation - Makeup hrozně rychle schne, takže zapomeňte, že byste ho "naťupaly" na obličej a poté ho pomalu roztíraly. Na druhou stranu ho nanesete a můžete jít - není třeba pudr. Co mě na makeupu mrzí, je že málo kryje. Svoji konzistencí a vlastnostmi mi spíše připomíná BB krém než klasický makeup. Výdrž je taková průměrná, celý den určitě nedá. Tento makeup jsem ani tak nespotřebovala jako spíš vyřadila, protože mi nevyhovoval. Ani odstínově (byl strašně oranžovej), ani svými vlastnostmi.
Koupila bych si znovu: NE


Makeup Lancome Teint Idole Ultra wear - makeup, který stojí půl ledviny (přes tisícovku), nádherně voní, skvěle se roztírá, je jemňoučkej, příjemnej na obličeji, ale krytí je spíše menší. Měla jsem jen vzoreček, ale neuchvátil mě. Ne natolik, abych byla ochotná investovat do plné verze.
Koupila bych si znovu: NE

Korektor Makeup Revolution Focus & Fix - zatímco paletky MUR mám moc ráda, ostatní produkty mi moc neříkají. Třeba tento neskutečně smradlavý korektor, který smrdí jak chemička, nic moc nezakryje, flekatí a je takový nijaký. Vyhazuju ho, protože ho vůbec nepoužívám a jenom mi leží v šuplíku (vůbec nechci vědět, jak dlouho)
Koupila bych si znovu: NE


Podkladová báze NYX Pore Filler - po nanesení máte obličej neskutečně jemný a hladký. Vyhladí snad všechno a skvěle nachystá pleť na nanesení makeupu. Makeup hezky drží, nesjíždí, vyhlazuje. Vlastně mu moc nemám co vytknout, ale zbavuju se ho proto, že už mi leží v šuplíku několik let, a já po něm prostě nesáhnu jak je rok dlouhý.
Koupila bych si znovu:  NE


Tvářenka v tužce NYX Bright Idea - nevím, proč mě vždycky napadne si koupit tvářenku nebo rozjasňovač v tužce, protože osud těchto produktů je vždycky stejný - skončí na dně šuplíku. Odstín je to krásný, to jo. Je jemně meruňkový s perleťovým nádechem, ale já s těmito produkty prostě pracovat neumím, vždycky jsem akorát flekatá jak blázen a ve finále se vždycky vrátím k pudrové tvářence/rozjasňovači.
Koupila bych si znovu: NE


Balzám na rty Astrid - konečně něco pozitivního! Tento Terribear balzám miluju, Astrid totiž balzámy umí. Krásně voní, hydratuje, neslepuje, nevysušuje. Je to takový ten můj parťák do kabelky nebo do práce.
Koupila bych si znovu: ANO

Lesk na rty NYX Intense butter gloss - já tyhle leskové rtěnky mám moc ráda, ale v normálních světlých nude odstínech. Tohle je moc velká divočina a kombinace lepkavé leskové konzistence a divoké fialové barvy je šílená. Lesk lepí - jako každej lesk, ale nevysušuje. Je na rtech příjemný a nebýt té divoké barvy, hodnotím ho dobře.
Koupila bych si znovu: ANO, ale jinou barvu


Řasenka Bourjois Big Lashes - Určitě to není špatná koupě. Řasenku mám ráda a ráda ji používám, i když třeba L'oréal Paradise Extatic je pro mě osobně o úroveň výše a navíc za podobnou cenu. Líbí se mi obal, je elegantní, snadno se najde. Kartáček má tvar osmičky, takže krásně řasy natočí a zahustí. Řasenka je ale poměrně dost mokrá, takže se dost obtiskává.
Koupila bych si znovu: NEVÍM


Řasenka YSL Mascara volume effect Faux Cils - od YSL řasenky za půl ledviny bych teda čekala víc. Není špatná, ale jenom v drogerce bych našla X lepších kousků. Řasenka je přirozená, řasy zvýrazní, natočí, obtiskává se jen trošku.
Koupila bych si znovu: NE


Báze pod oční stíny Too faced Shadow Insurance - tuhle bázi mám doma hned třikrát, protože je snad ve všech TF sadách :) Používám ji ráda, není špatná. Výdrž i sytost stínů prodlouží a zvýrazní, je ji potřeba malé množství. Ráda ji používám, ale za plnou cenu bych si ji nekoupila.
Koupila bych si znovu: NEVÍM


Parfém YSL Black Opium - na tento parfém si moc dobře pamatuju. Chodívala jsem ho očuchávat do parfumérek a předloni ho dostala na svátek. Je úžasný. Má sladkou příjemnou vůni, která vydrží celý den, nebolí z ní hlava, je neskutečně podmanivá a baví mě.
Koupila bych si znovu: ANO


Parfém Cacharel Yes I am - jeden z mých nejoblíbenějších parfémů. Doma mám už druhé balení a stále se ho nemůžu nabažit. Dostává mě svým vzhledem, praktickým balením do kabelky i sladkou ovocno-květinovou vůní, která vydrží celý den
Koupila bych si znovu: ANO

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ty produkty typu Nyx tvářenky mi přijde nejlepší naťupkávat prsty a joo, Astrid balzámy jsou super. Chtěla bych mít také takovou spotřebu dekorativky :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. S Revolutionem to mám stejně, jejich paletky miluju, ale zbytek už mě tolik neoslovuje. Co se týká rozjasňovačů ve sticku, tak v tom se taky vidím. A přesně proto mám doma rozjasňovač Fenty beauty, kterej jsem použila dvakrát :D Teribeara zbožňuju taky <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat