Kérastase Reflection Bain Chromatique [Recenze]

By 10:07 , , ,

Kdo by neznal Kérastase? 
Pro mě je tato značka takovej ten vrchol vlasové kosmetiky, který sice celý život obdivuju, kupuju mamce k Vánocům a narozkám, ale sama si takovej luxus prostě nedopřávám.
Před Valentýnem mi ale přišla nabídka z eshopu Bezvavlasy, jestli nechci vyzkoušet jejich produkty, a vzhledem k tomu, že téma bylo Valentýn - tj. růžové a červené produkty, sáhla jsem proto po této růžové sadě Kérastase a normálně se těšila, až si umyju vlasy (a to tuhle aktivitu nesnáším). Navíc Bezvavlasy.cz má tak přátelské ceny, že vás nákup Kérastase nezruinuje a sama si ho do budoucna budu kupovat.



Šampon Kérastase Reflection Bain Chromatique Shampoo vychází na 394,- Kč za 250 ml, což je oproti běžným šesti stovkám naprostá paráda. Kondicionér Kérastase Reflection Fondant Chromatique Conditioner pak vychází na 492,- Kč za 200 ml. Co se týče velikosti balení, tipuju, že při mytí obden vydrží cca 3 měsíce (používám ho necelé 2 měsíce).


Celá tato řada je určená zcitlivělým barveným či melírovaným vlasům. Dodává vlasům lesk a ochranu barvy a prodlužuje intenzitu barvy až na 40 dnů. Vlasy by měly být lesklejší, hladší, lépe by se měly rozčesávat a hlavně by měly být zdravější. UV filtr ochraňuje před vnějšími nepříznivými vlivy (UV paprsky, voda, vítr, znečištění životního prostředí, vysoušení, kartáčování a další) a vitamín E chrání před negativními vlivy vnějšího prostředí.

 

Oba produkty používám necelé dva měsíce - nejprve jsem je zkoušela před barvením, kdy jsem si vlasy tónovala barevným kondicionérem, a teď je používám po barvení, na kterém jsem byla na začátku března. 
Přiznám na férovku, že ze začátku mi produkty přišly takové nijaké, trošku jsem měla pocit, že jsou vlasy sušší a potřebují větší hydrataci, více objemu, ale asi po týdnu pravidelného používání (tj. myju si vlasy od den, někdy denně) se vlasy naprosto uklidnily, začaly mít tvar i objem, začaly být trošku lesklejší a už mě při aplikaci této řady ani nenapadlo, že bych potřebovala nějaký výživnější kondicionér či masku. 


Navíc jsem zaznamenala, že i když jsem byla u kadeřníka, (což vždycky znamená, že mi vlasy pouští barvu) , tak při aplikaci Kérastase řady pro barvené vlasy, vlasy téměř barvu nepouštěly a i po 3 týdnech jsou stále zrzavé. (Určitý velký podíl na tom má i kvalitní barva, ale víte jak - šampon a kondicionér tomu hodně pomohli).

Vlasy jsou po více jak měsíčním mytí touto řadou vzdušnější, nejsou vysušené, lesknou se, nepouští barvu a hlavně nejsou zatížené. Občas totiž použiju i jiný šampon (momentálně Wellu Fusion) a je to obrovský rozdíl mezi tím, použít Kérastase a použít Wellu. U Welly mi příjde, že jsou vlasy příliš nacucané a takové mastnější, druhý den nejsou vůbec pěkné a pramínkují se, což Kérastase nedělá. 



Shrnuto, podtrženo.
To, jestli je Kérastase dobrý nepoznáte během jediné aplikace. Jasně, že pokud používáte šampony z drogerie, a pak vyzkoušíte Kérastase, bude to rozdíl, ale pokud běžně používáte profi vlasovku, nejspíše okamžitý rozdíl nezaznamenáte. První výsledky jsem začala pozorovat po týdnu (tj. po čtyřech umytích). Vlasy jsou nadýchanější, zdravější, lesklejší, nemastí se tolik a barva déle vydrží.
Kérastase je hodně drahá vlasovka (i když na Bezvavlasy jsou ceny skoro o třetinu nižší), proto záleží, jestli jste ochotné do ní investovat. Pro někoho, kdo má zdravé vlasy a dobré genetické předpoklady, to bude asi možná zbytečná investice, ale pokud máte s vlasy problém, hodně je namáháte, fenujete, žehlíte, barvíte, tak vám budou za tuhle vitamínovou bombu vlasy vděčné.



Barter spolupráce s Bezvavlasy.cz
Kejt//Instantní krása
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

1 komentářů

  1. seš určitě má nejoblíbenější zrzka :D Kerastase jsem ještě nezkoušela, ale osobně už nějaký ten rok nepoužívám kosmetiku na vlasy z drogerie a značky z profesionální péče mi vyhovují mnohem více. I když někdy jsou i ty kusy z drogerky fajn :D

    OdpovědětVymazat