Nivea Hyaluron Cellular Filler makeup v houbičce [Recenze]

By 9:06 ,

Asi už jste zaregistrovali, že jsem se od nového roku stala arome girl (aspoň jedna pozitivní věc na tomto 2020 roku, na kterej jsem se tak těšila, a čekala, že bude úplně skvělej a průlomovej). Znamená to tedy, že každý měsíc mi přijde balíček s několika novinkami různých značek a já poctivě testuju. Na této spolupráci mě baví, že se dostanu k různým značkám a produktům, které si třeba jen tak nekoupím. Jedna z věcí, která se mi v březnu dostala pod ruku, je tento Nivea Hyaluron Cellular Filler makeup v houbičce.


Cena tohoto produktu je mezi 455 - 600 Kč, za jedno 15g balení. Dostupný je ve třech odstínech - Light, Medium, Dark. Jedná s o fluid, určený pro všechny typy pleti, má rozjasnit, hydratovat a sjednotit. Klasická velikost makeupu bývá 30ml, tohle je jenom polovina, takže představa, že si koupím velké balení Nivei za tisicovku, mě upřímně dost děsí. Vždyť za tu cenu tady máme třeba Lancome!
Co se týče odstínu, 02 Medium  je neskutečně tmavý. Ne tak tmavý, jak na fotce, ale určitě neodpovídá pleti někoho, kdo nesmí vycházet z bytu po dlouhé zimě a sluneční paprsky zná jen přes sklo.
Spíše než makeup, bych tuhle novinku zařadila do kategorie tónovacích krémů, protože krytí je opravdu nulové. Možná pleť lehounce sjednotí a zakryje menší flíčky či nedokonalosti, ale to je všechno. Na druhou stranu nezalézá do vrásek a nezvýrazňuje šupinky, takže bude sedět i suché pleti.



Dalším kámenem úrazu je tohle nešťastné balení - houbička, která je nacucaná tekutým makeupem, který na sebe máte nanášet další houbičkou. Kromě toho, že tento styl aplikace mi připadá hrozně nehygienický (však co, několik měsíců si máchej houbičku v jedné tekutině), tak je i dost nešťastný. Jak už jsem zmiňovala, konzistence je poměrně tekutá, takže to všude teče, špiní to. Hlavně nevěřím tomu, že pokud to strčíte do kosmetické taštičky, tak že nevyteče.
Výdrž tohoto "zázraku" je pár hodin, což taky není něco, co bych vyhledávala u produktu za pětikilo.


Shrnuto, podtrženo. Na Nivea Hyaluron Cellular Filler makeup v houbičce bych se v drogerce ani nepodívala a nikdy by mě nezaujal - zvlášť když by u něj byla ta šílená cena (za stovku možná, ale pětikilo?). Krytí je minimální, odstín Medium je hodně tmavý, výdrž slabá. Obal hrozně nepraktický, co ale hodnotím pozitivně, je vůně  - voní jako Nivea :)
Ač mám produkty Nivea moc ráda, sama mám doma micelárky, krémy, čistící gely či balzámy, tak dekorativka je něco, do čeho by se tato značka neměla pouštět. Nedopadá to vůbec dobře. Věřím, že jsou mezi námi tací, kterým tento lehounký makeup vyhovuje, ale pro někoho, kdo používá makeup k zakrytí, bude nejspíš k ničemu. Zvlášť za pětistovku!!!! (okay, tu cenu nejsem schopna rozdýchat).


Barter spolupráce s Arome.cz
Kejt//Instantní krása

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Já furt jako nevim, jestli blbě čtu nebo to fakt stojí tolik :D A ještě to nic nedělá :D Si vlastně koupíš nehygienickej kus plastu za 600 :D A to se vyplatí :D Nic, na krémy od Nivey nedám dopustit, ale tohle je jako ultra přešlap :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu cenu jsem se koukala asi 4x, abych tomu uvěřila :D

      Vymazat
  2. Ja neviem, produkty v tomto balení ma absolútne nelákajú. Navyše, podľa tvojej skúsenosti ani neľutujem a budem sa od neho držať veľmi ďaleko :)
    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat