Peeling na rty Labello Caring Scrub [Recenze]

By 10:28 ,

Už jste slyšeli o novém peelingu na rty v tyčince se kterým přišlo Labello? 
Já na něj několikrát narazila v drogerii, ale protože jsem se bála, že to nebude žádnej zázrak, vždycky jsem ho tam nechala a místo něj si koupila scrub Gabriella Salvete (ten je hroznej průser) či BarryM (není špatnej :).
A to byla chyba, protože tento peeling v tyčince od Nivei, je naprosto skvělý. Je k dostání ve dvou příchutích - Aloe Vera a Wild rose a klasická tubička balzámu o objemu 5,5ml vychází na 80,- Kč a měla by být dostupná v každé drogerii či obchodě, kde mají oddělení drogerie. 


Obě příchutě se ke mně dostaly díky testování pro Arome a jsem za ně moc ráda. Po otevření balzámu máte pocit, že se jedná o klasické Labello, proto je třeba trošku produktu vypotřebovat, než se dostanete k peelingovým částečkám. Balzám obsahuje vitamín E a šípkový olej, který by měl rty hydratovat a zanechávat hladké. Neobsahuje minerální oleje.

Jedná se o klasický balzám, který je středně mastný a obsahuje malé částečky, které nanesete na rty a ty se postupně roztopíí. Znamená to tedy, že balzám normálně můžete nosit během dne a nic nemusíte sundávat ani smývat. Můžete ho dávat před aplikací rtěnky či lesku. Jemně mastná konzistence se do rtů vpije a vyživí je.

Na suché rty trpím celkem často - zvlášť v zimě nebo v obdoví těžké závislosti na rtěnkách, proto mě velice mile překvapilo, že díky tomuto peelingu jsou při pravidelném, každodenním používání moje rty vyživenější a měně praskají či se loupou. 
Peeling si neporadí s hodně suchými rty - po nanesení popraskanou kůži neodstraní, ale slouží jako příjemná prevence, která je při každodenním používání znát.


Shrnuto, podtrženo. Určitě se jedná o zdařilý produkt, díky kterému předcházíte popraskaným a bolavým rtům. Příjemně hydratuje, není na rtech nepříjemný, peelingové částečky se nemusí oplachovat, což je super, protože ho můžete nosit celý den. Neporadí si se rty, které už jsou popraskané, ale moc příjemně funguje jako prevence. Za 80 Kč určitě není co řešit :)


Barter spolupráce s Arome.cz
Kejt//Instantní krása

You Might Also Like

2 komentářů