Benefit - Boi-ing cakeless & Hello Happy [Recenze]

By 9:06 , , ,

Jestli je nějaká značka, na kterou jsem mimořádně zatížená, je to Benefit. Pomalu si plním šuplíky touto high end kosmetikou a každou novinku vítám s bušícím srdcem a nezkrotnou touhou si ji pořídit :D Takovej je život Benefitoholika.

Tentokrát mrkneme na zoubek make-upu & korektoru. Řeč je o dvou roztomilostech - Hello Happy Flawless Brightening & Boi-ing cakeless. Na Benefitu mě baví jejich originální, roztomilé obaly, (které Vás k nákupu lákají ještě o to víc) a promyšlené originální promo.


Hello Happy Flawless Brightening má 30ml (což je stejný objem jako u většiny makeupů), SPF15 a slibuje přirozený vzhled, lehké složení, hydrataci a výdrž až 12 hodin. HH navíc obsahuje fotochromatické pigmenty pro rozjasnění pleti za jakéhokoliv světla a navíc by po nanesení měla být pleť jak z photoshopu. Na stránkách Elnino vychází okolo 650,- Kč, což je v porovnáním s běžnou cenou úspora dvou stovek!
Nejvíc mě na HH dostává neskutečně roztomilý obal a víčko v rosegold barvě. Až mi tahle dokonalost dojde, budu hodně smutná nebo budu muset koupit další balení :)



Konzistence je středně tekutá, bez krému se hůř roztírá, takže určitě pod něj doporučuji používat mastnější bázi nebo krém. Makeup krásně splyne s pletí, nedělá mapy ani fleky, přechody nejdou vůbec vidět. Používám odstín 01, což je pro bledule ideální.
Co se týče výdrže, tak u těch 12 hodin si nejsem jistá, navíc se hodně rychle odře z nosu a v okolí rtů. Takže během dne musím makeup na těchto místech doplňovat. Období s rouškou snáší hůř, než třeba Rimmel Lasting Finish.
Obličej po nanesení vypadá jak po retuši, má střední krytí a vážně pleť rozzáří, projasní a vypadá přirozeně.

Druhou roztomilostí je tento Boi-ing cakeless korektor, který vypadá jak tužka s gumou, která má vygumovat veškeré nedokonalosti. Korektor vychází okolo 470,- a má 5 ml, takže je třeba menší než teďka tolik oblíbený Maybelline instant anti-age eraser, který má 6,8 ml. Boiing má klasický štětečkový aplikátor, se kterým se dobře pracuje a produkt zbytečně nezůstává ve štětečku, ale jde krásně rozetřít. Na první pohled je hodně silně krycí, konzistence je středně tekutá a stejně jako makeup, tak i korektor se hůř zapracovává prsty. Krytí je opravdu obrovské - ještě jsem nikdy nezažila korektor, který skutečně nechá zmizet úplně všechno, takže na kruhy pod očima nebo třeba focení je skvělý. Sama jsem byla hodně překvapená, že mi pod očima zmizely veškeré nedokonalosti.
Co mi na něm trošku vadí je to, že zatímco make-up se krásně vstřebává do pleti, korektor zvýraznuje póry, popř. menší jizvy - viz fotka.



Ani jeden z produktů není špatný, zatímco make-up hází krásný photoshopový look, korektor zakryje úplně všechno. Společně jsou moc příjemná dvojka, která se krásně doplňuje. Ani jeden není nijak zvlášť parfémovaný, nedráždí pleť, nevysušuje, nezvýrazňuje suchá místa. Oba produkty jsou moc příjemné, ale u makeupu mě mrzí, že hodně rychle sleze z okolí rtů a nosu, u korektoru mi trošku vadí, že se s ním hůř pracuje, protože se nepříliš snadno roztírá. Navíc zvýrazňuje póry.
Pokud bych si měla vybrat, zda si produkty koupím znova, tak asi řeknu, že ne. Prakticky nemám ani jednomu z produktů moc co vytknout, jsou příjemné, mají skvělej obal i vlastnosti, ale vzhledem k tomu, že mi stačí makeup z drogerky za 200 Kč, se kterým jsem naprosto spokojená (Rimmel - Lasting Finish 25H) tak mě osobně příjde zbytečné dávat za jinej makeup 650,- Kč. Jsem moc ráda, že jsem tyhle dva produkty vyzkoušela, moc ráda je budu používat dál, ale znovu si je nejspíše nekoupím. I když na tom Elnino mají hodně příznivé ceny :))


Fotka je kompletně bez úprav, focená na Olympus Pen


Barter spolupráce s Elnino.cz
Kejt//Instantní krása
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Škoda toho, že brzy sleze z okolí rtů a nosu. U nosu mám běžně make-up hned pryč, jak furt smrkám, ale u nějakého je to vidět více, u nějakého méně. Ale ty obaly jsou rozkošné :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Oba kousky doma mám a jsem spokojená, u make-upu používám odstín 2. Aktuálně mi sedí skvěle, ale párkrát mi zalezl do pórů. Takže pokud chci opravdu 100% výsledek, sahám po bázi. Aplikuje se mi líp štětcem. Korektor je fakt hodně krycí, takže mi nevadí, že maličký, spotřebuji ho míň a vyjde to na stejno. Pokud ho dám moc, fakt zalézá do vrásek. Korektor nanáším prsty nebo štětcem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tak korektor jsem nezkoušela, ale make-up jsem měla loni v létě a byl fajn. Nic nyní nemá na roušky apod. srandy, které otírají make-up v jednom kuse.... haha ☺♥

    OdpovědětVymazat
  4. Na tento make up som už pozerala aj ja a rozmýšľala som, že si ho kúpim, ale nakoniec som si kúpila od značky NYX, s ktorým som spokojná.
    Budem rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat