Barry M Wildlife [Recenze]

By 8:50

Pokud sledujete instagram, asi vám neunikla vlna zvířecích paletek od Barry M. Z kategorie Wildlife se na světlo světa dostaly dvě paletky – luskoun a nosorožec. Obě paletky se snaží podpořit ohrožené druhy zvířat a 20% z ceny tak jde právě na tyto účely. Už když jsem poprvé uviděla luskouna, věděla jsem, že ho potřebuju. Miluju toto zvíře i rozmanitost a originalitu barev v paletce.

Paletka stojí okolo 300,- Kč (na Notino), je čtvercová a obsahuje 9 barevných stínů – napůl třpytivých a napůl matných, každý stín má svůj název a v obalu je zabudované zrcátko.

S těmito stíny jsem už vytvořila dvě líčení – mrknout na ně můžete zde a zde.

Paletka je krásně pigmentovaná, nijak zvlášť nepráší a krásně se s ní pracuje. Blendí se jedná báseň, nemusím tlačit na štětec, aby barva na víčku šla vidět a celkově je to líčení s ní takové hravé a snadné. A kolikrát je to záležitost fakt jenom na pár minut. Výhodou je, že zatímco některé palety se pořádně ukážou až s bázi /korektorem, luskoun je krásně pigmentovaný už sám o sobě a nemusím ho tedy míchat s ničím dalším. 

Kdybych měla paletku srovnat třeba s MUR, což je moje oblíbená drogerková značka, tak jsme úplně někde jinde. MUR je oproti ní prášivý a člověk kolikrát fakt musí vrstvit, přidávat silnou vrstvu báze či lehce stín namočit, zatímco Wildlife je nanesená okamžitě a snadno. Za tu cenu je to opravdu krásný kousek.

Co nebude pro každého, je složení odstínů. Jsou hodně divoké a pokud nechcete být jak papoušek, moc kombinací s ní nevytvoříte, a tak povětšinu času slouží jako doplňková paletka k těm neutrálním. 


Shrnuto, podtrženo.

Za pár korun máte hodně muziky. Paletka je jedna z mála paletek, které mě poslední dobou fakt zaujaly a spolu s Rival Loves me (mimochodem to je taky paletka z drogerky, dokonce za 130 Kč), tvoří  moji oblíbenou letní dvojku na takové to šílenější a letnější líčení. V zimě ji nejspíše uložím do šuplíku k zimnímu spánku, ale na léto ji miluju. Navíc jak jsem říkala - je nádherně pigmentovaná, nepráší a opravdu se s ní dobře pracuje. 

Kejt//Instantni krása


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Vyzera naozaj krasne.. aj tvoje licenia sa mi pacia... ale pre mna je nevyuzitelna.. nepouzivam tiene a ani nie som nejaka zdatna v liceni oci..

    OdpovědětVymazat