Limetkovo-korálové líčení//Nebojme se barev!

By 13:16 , , , , ,

Co vy a líčení? Držíte se při zemi nebo rádi experimentujete? Preferujete neutrální líčení nebo máte rádi barvy?

Já jsem milovník barev, divokých kombinací a výrazného líčení. Ale taky občas sáhnu po klasické hnědé, růžové nebo černé a držím se při zemi. Čeho se nikdy nedokážu vzdát, je černá linka. Ta je pro mě základ - ať už v každodenním líčení, tak v divočinách na fotku.

Barry M Wildlife


A zrovna u dnešního příspěvku jsem hodně vykročila ze svoji komfortní zóny, dala šanci barvám, které se nikdy neobjevují v mé rutině a hlavně - odpustila jsem si černou linku. Zapojila jsem se do výzvy Notino - Nebojte se barev a vyzkoušela si líčení v kombinaci limetkové a korálové.

Použila jsem paletku Barry M Wildlife s lusknounem, kterou jsem měla na svém wishlistu už hodně dlouho a konečně byla příležitost si ji pořídit (světe div se, ale limetková není zrovna běžná barva, kterou bych v paletkách nacházela, takže díky bohu za luskouna :-)
Na této paletce mě kromě krásných barev a ňuňu obalu baví, že 20% z částky jde na ochranu ohrožených druhů zvířat! A na to já slyším! Zvířátka miluju a při každé možné příležitosti na nějaký útulek či sbírku přispěju. Takže pokud chcete svoji touhu po neustálém nakupování nějak zamaskovat, můžete říct, že si tu paletku potřebujete koupit kvůli té podpoře ohrožených druhů!!

Na líčení jsem použila kombinaci tmavě růžového Poached, vínového Nocturnal a korálového Ancient. Linku jsem vytvořila pomoci limetkového odstínu Defence. Tip - syté linky pomocí stínu vytvoříte, když si na hřbět ruky nanesete korektor/bázi pod stíny a smícháte ho se stínem. Stín je pak takový tekutější, lépe drží a hlavně je sytější. Na linku stačí použít tenký štěteček.
Rtěnku jsem zalovila u moji oblíbené značky - NYX, Soft Matte, odstín Monaco.




Co se týče makeupu, nedám dopustit na Rimmel Lasting Finish v kombinaci s korektorem Catrice Camouflage a pudru Healthy Mix od Bourjois. Bronzer teď nejraději používám od Bourjois - Delice de poudre a řasenku jsem si oblíbila Maybelline the Falsies Lash lift, která krásně řasy nadzvedne, zvýrazní a prodlouží.



Barry M Wildlife

Maybelline the Falsies Lash lift


Bourjois Delice de poudre


Štětce Real Techniques jsem ukořistila ve slevě. Občas mi chodí nějaký dotaz, zda za to stojí. Eh, doma mám čtyři sady, takže za mě určitě ano. Nejvíc mi vyhovují sady na oční stíny, protože se s nimi krásně líčí, blendí a je to zkrátka něco úplně jiného. Tam je ten rozdíl mezi ostatními štětci a RT největší!


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Nádherné líčení a myslím, že úplně v pohodě na den :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné líčení...Vidím, že makeup a korektor používáme stejný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné líčení, které Ti moc sluší ☺. Mě asi nejvíce zaujal bronzer Bourjois.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, toto ti veľmi pristane. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  5. Ty štětce se mi líbí, taky nad nimi uvažuji, tak si je asi pořídím, až budou ve slevě. Co se týká líčení, já dávám přednost nude odstínům, ale i výraznější líčení se mi líbí. Jen ne na mně. Hezky jsi barvičky zkombinovala, líčení vypadá moc hezky a sluší ti.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Super líčenie! :) A zaujímavá paletka, ešte som o nej nepočula. Ja sa v poslednej dobe snažím výjsť z komfortnej zóny a skúšať aj takéto looky.
    Nicol z World of Nicol

    OdpovědětVymazat