Paletka Too faced - Hot Buttered Rum [Recenze]

By 13:30 ,

Během karantény jsem se trošku utrhla z řetězu a dopřála si hned několik balíčků ze Sephory (přesněji řečeno tři). Nedávno jsem vám ukazovala nákupy, dneska mrkneme na recenzi. A podíváme se na zoubek této Hot Buttered Rum paletce od Too faced.

Too faced Hot buttered rum

Paletka stojí 820,- Kč (často je ale v Sephoře ve slevě) a je složena z osmi měděných odstínů. Jedná se o teplou paletku, takže pokud vám tyhle barvy moc nesedí, není to nic pro vás.
V paletě jsou čtyři matné a čtyři třpytivé odstíny, z toho jsou dvě základní barvičky, které taky mají největší velikost. Paleta obsahuje zrcátko, je plechová a malinká, takže moc fajn třeba na cestování. 


Pigmentace je příjemná, žádná divočina, takže na denní nošení ji klidně použít můžete, dobře se blendí, nijak zvlášť neopadává z víčka ani během líčení ani během dne. Konzistence je příjemná pudrová (ani suchá ani mastná), příliš nepráší, ani na ni nemusíte tlačit, abyste dosáhli vysněného looku. 
Z hlediska funkčnosti není špatná, není ji co vytknout. Splňuje to, co slibuje...ALE...

Too faced Hot buttered rum

Too faced Hot buttered rum

Nemůžu si pomoct, ale paleta mě moc nebaví. Ačkoliv je složená z "mých barev", které nosím nejčastěji a světlé odstíny mají příjemnou pigmentaci (na rozdíl od většiny paletek jiných značek a jejich nude odstínů), nějak si z ní nesedám na zadek. Možná proto, že ačkoliv je hezky pigmentovaná, není to žádná wow bomba (jako třeba Wildlife od Barry M, díky které uděláte finální look během pár minut) nebo proto, že odstíny jsou si dost podobné a moc různých loooku s nimi nevytvoříte (což byl asi smysl paletky - tipuju, že Too faced chtělo vytvořit malou paletu v teplých odstínech, která se hodí na každodenní líčení a ano, povedlo se). Pro nenáročné slečny, které k životu nepotřebují XY paletek, bude nejspíš dostačující, ale pro někoho, kdo se každý den líčí jinak a má doma 30 paletek, to žádná sláva nebude.  Navíc když už se mi nějaké kombinace líbí odstínově, narazím na to, že se jedná o třpytivé odstíny a já prostě raději kombinuju matný stín s tím třpytivým a ne dva třpytivé.

Too faced Hot buttered rum


Shrnuto, podtrženo
Kdybych si paletku koupila za původní cenu - tj. 820,- Kč, budu zklamaná. Já ji měla za necelé pětikilo, což se ještě dá. Too faced stíny miluju (Gingerbread party house nemá u mě v šuplíku konkurenci), takže jsem čekala nějakou podobnou bombu, ale dostala jsem lehce nadprůměrný kousek, který ani nezaujme, ani nenaštve. Paletka funguje po vzhledové stránce - je krásná, skladná, obsahuje měděné teplé barvy, ale že bych z ní byla u vytržení? To bohužel nejsem. Daleko raději vytáhnu Nude Beach od theBalm (Recenze), která mi připadá po všech stránkách lepší, kombinovatelnější a hravější. Navíc za stejnou částku máte více odstínů, se kterými se člověk vyřádí.

Pokud hledáte další teplé paletky, tak můžu doporučit třeba Roxi od Makeup Revolution nebo Rival Loves me - Into the jungle, kterou seženete v Rossmanovi za 129,-

Too faced Hot buttered rum

Kejt//Instantní krása
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Úplně žeru ten obal, to je nádhera, škoda, že Tě neuchvátila.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka je krásná. Líbí se mi obal i odstíny. Jen škoda, že je tam pár odstínů podobných. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat