Essence - Bronzed this way! [Recenze]

By 15:27 , ,

Nedávno se v českých drogeriích objevila limitka Essence Bronzed this way.  Limitka kromě dalšího taky obsahuje bronzery, tělový olej, štětec a tuhle paletku, kterou jsem ulovila jako jedinou, i když nebudu kecat - v ruce jsem držela i ten bronzer, kterej vypadá perfektně.

Essence Bronzed this way

 

Paletka je kombinace třpytivých odstínů, matných odstínů a lisovaných  třpytek. Co mě na ní zaujalo jako první, je parádní pigmentace. Nebudu vám kecat, nejsem fanouškem levných stínů z drogerky, Essence šlo vždycky mimo mě. Ale tahle paleta mě prostě dostala hned po swatchnutí. Na ruce totiž vypadá fantasticky!

Essence Bronzed this way
 

Paletka je poměrně malá, skladná a má hrozně příjemný obal, který vypadá elegantně. Nemá zrcátko, což mě osobně nevadí, protože mi příjde, že to bez něj vypadá elegantněji a je lehčí, tudíž lepší na cestování. 

Stojí cca 209,- Kč, kupovala jsem ji v Rossmanovi a obsahuje 10 stínů - 5 matných, 4 třpytivé a jedny třpytky. Konzistence je spíše máslová, než vyloženě prášivá.  Nevím proč, ale jakmile se v nějaké paletě objeví lisované třpytky, většinou to je tento odstín, který už mám od MUR i od Too faced, ale nevadí mi to. Je to můj oblíbený odstín. Sám od sebe zase takovej zázrak není, ale s lepidlem/bází/korektorem, je to mnohem lepší, takže ho určitě doporučuju kombinovat s něčím tekutým.

 

Essence Bronzed this way

 

Paletka je laděná do letních barev, takže se skvěle hodí k opálené pleti. Samotné swatche na ruce jsou naprostá paráda, po nanesení na oko to je trošku horší, ale jak říkám - stačí troška báze, která zvýrazní intenzitu. Paleta je laděná do hnědé, žluté, zlaté a růžové a na jednu stranu jde krásně kombinovat, na stranu druhou zase tolik barevných kombinací nevytvoříte, protože odstíny jsou podobné a na tom víčku mezi nimi nejde vidět zas takový rozdíl jako na ruce. V paletce mi trošku chybí tmavší stín na kouřovky (vyměnila bych ho za nějaký z hnědých odstínů, protože oba jsou třpytivé, což je na stínování trošičku problém. Celkově mám ráda, když je stínovací stín  na víčku matný a sytý.

Výdrž na víčku není celodenní, během dne stíny ztrácí na pigmentaci, ale ne nějak extrémně. Na to, že to jsou stíny za dvě stovky. Paletku bych srovnala například s paletkami MUR. Do luskouna od BarryM má ale kvalitou daleko. 

Essence Bronzed this way 
 
Shrnuto, podtrženo. paletka mě na první pohled zaujala složením barev a pigmenací. Stíny vypadají krásně, paletka je malá, skladná a vypadá dakt dobře. Kombinace barev je pecka, i když já osobně nepotřebuju dva žluté matné a dva hnědé třpytivé stíny, ale ocenila bych třeba tmavou hnědou, popř. černou.. Ale to už je moje hnidopišská povaha. Na očích vypadá pěkně, dobře se s ní pracuje, nijak zvlášť nepráší. Výdrž je pak průměrnější. 


Essence Bronzed this way



You Might Also Like

1 komentářů

  1. Paletka je krásná. Má pěkné odstíny, ale taky bych neměla využití pro ty žluté barvičky.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat