Péče o vlasy & kadeřnictví James Blond

By 19:00

Vlasy, vlasy, vlasy..
Jestli je něco pro mě skutečně důležité v otázce vzhledu, jsou to vlasy. Zakládám si na nich, každou péči důkladně vybírám a nikdy bych si vlasy nebarvila sama doma. Dřív - tj, v 18 letech jsem to dělala a podle toho jsem taky vypadala. Používala jsem nekvalitní péči - hlavně, že byla levná, je jedno jestli z Kauflandu nebo odkud a myslela si, že to tak stačí...



Poučila jsem se. Teď už do šamponu z drogerky  za stovku nejdu, vybírám si z řady profi péče - Wella Professionnal, Alcina, L'oréal Professionnal, Redken, Revlon, Kérastase, Tigi,... (do odkazů jsem dala články o jednotlivých značkách). A nově jsem podlehla řadě Neogen - Fargon, což je přírodní dermokosmetika na podporu růstu vlasů.

Nemám dobrý genetický základ a předpoklady k tomu, že budu mít na hlavě zdravou hřívu, proto za tím vším stojí kvalitní péče..
Vlasy si myju denně - i když teď se snažím obden, protože je hrozně nepraktické trávit každý večer hodinovou péčí... Ne, že by se mi tolik mastily, ale spíše nemám ráda takový ten pocit uležených vlasů (v reálu to nejde vidět, ale pocit je pocit). Vlasy si pokaždé myji šamponem, kondicionérem,  2x týdně dám masku - zpravidla jednou pečující a jednou udržující barvu. K udržení barvy na vlasech používám kondicionér značky Davines. Narazila jsem na ní v kadeřnickém salónu James Blond a už ji nedám z ruky. Vrací mým vlasům zrzavý nádech i když mám několik týdnů po barvení. Kondicionér nikdy nenanáším na vyloženě mokré vlasy, ale předtím je trošku vysuším, vymačkám z nich vodu a nechám ho minutku, dvě působit.



Poté si vlasy nastříkám ochranným sprejem, konečky vyživím olejem a vyfénuju středně teplým vzduchem v předklonu (to totiž dodává vlasům objem). Nikdy si nečešu úplně mokré vlasy, ale počkám, až trošku uschnou! Jsou totiž náchylnější k padání a lámání. Zpravidla si před spaním vlasy ještě projedu žehličkou, ať se tolik nezdržuju ráno.

Na objem používám sprej ĽOréal Tecni.Art Wild Stylers 60s Babe, což je skvělej sprej, kterej dodá objem, ale neslepuje ani nevysušuje vlasy. Nanáším ho zpravidla v předklonu pod pramínky vlasů a nechám chvíli působit - až pak jdu žehlit nebo česat. Sprej  nejenže udělá objem, ale zároveň vlasy zafixuje, takže je nepotřebuji lakovat. Lakovat se snažím opravdu co nejméně...


Pokud mám fakt velký "bad hair day", zpravidla mi pomůže suchý šampon Batiste, který taky nanáším v předklonu a snažím se s ním nejenom odstranit mastnotu vlasů, ale zároveň udělat objem a trochu ho zafixovat. Nejlepší je nanášet suchý šampon před spaním. Udělá požadovaný výsledek, ale vlasy nejsou suché ani u hlavy bílé. A pak taky doporučuji tupírovací hřeben Tangle Teezer, který vlasy nadzvedne, ale nezacuchá.. 
Pokud přes den vlezu do nějakého bistra, popř. mi vlasy jinak načichnou, pomáhám si Klorane sprejem s mátou vodní, který nepříjemný zápach z vlasů dostane. Vlasy pak voní jako mojito! Navíc nejsou umaštěné ani po spreji neplihnou.


Co  je pro mě skutečně důležité, je péče kadeřníka. Ok, stydím se, nechodím tam pravidelně, protože jsem na tohle objednávaní hrozná lemra, a pokud mě nenutí nějaká konkrétní okolnost, tak to neustále odkládám. Nicméně aspoň jednou za tři měsíce se snažím vyrazit ke kadeřnici. Poslední rok chodím do salónu James Blond na Jiřího z Poděbrad. Je to úplně první kadeřnictví, kde mi udělají účes a já okamžitě neběžím domů si vlasy umýt a učesat podle sebe. Přiznám se, že ať už jsem chodila kamkoliv, tak jsem odcházela s kapucí na hlavě a tajně doufala, aby mě nikdo neviděl.
Na paškál si mě zpravidla bere Míša nebo majitelka Marcela a musím říct, že obě jsou fakt moc šikovné. Marcela je profík, ale na Míše jde vidět neskutečný posun a zapálení pro trendy. Každou změnu se mnou prokonzultují a vždycky se nějak dohodneme :). Salón používá přírodní vlasovou kosmetiku a zrovna na poslední návštěvě jsem narazila na kondicionér Davines, o které jsem psala výše. Od té doby nedám na masku dopustit a používám ji pravidelně, protože mě fakt fascinuje, že maska během pár minut dokáže vlasům dodat zrzavý nádech a zároveň nezašpiní všechno okolo a nevymyje se při první příležitosti.






You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ahoj,
    zaujal mě ten sprej na objem od Lorelu, na něj se určitě podívám a nejspíš si ho koupím, protože jak někde vidím objem, tak to musím mít:-) Značku Tigi nemám moc proozkoušenou, ale měla jsem teď jejich šampon a kondicionér a byla jsem opravdu nadšená. takže asi před dvaceti minutami jsem udělala velkou objednávku na elnino a pořídila jsem si i jiné řady a produkty:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Když čtu, co vše děláš či neděláš, tak se docela stydím :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásný vlásky. Já mám celkem ráda Wellu, ještě když jsem chodila do kadeřnictví tak jsem produkty od Welly zbožňovala, navíc mým vlasům seděla.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat