Lancôme Idôle [Recenze]

By 9:12 , , ,

Uvedení Idôle na český trh mě nechalo chladnou. Nemám ráda masovou reklamu a ke svoji oblíbené vůní si sama musím dojít.. Stejně to bylo i s touto novinkou loňského podzimu. Našla jsem si k ní cestu až postupem času a teď ji miluju. Proč? Protože proč ne. Je skvělá.

Parfémy střídám pravidelně a už dávno nejsem věrná jenom jednomu. Jsou ale vůně, ke kterým se ráda vracím a tou je pro mě třeba La vie est Belle Lancôme. A nově jí teď bude i Idôle..



Vůně se prodává ve třech velikostech - 25ml, 50ml a 75ml, kdy největší flakonek stojí na Notino zhruba 2090,-Kč. Má ultra tenký flakonek, což vypadá krásně a elegantně, ale není příliš stabilní, takže na poličce ji spíše musíte o něco opřít. Líbí se mi zlatavé detaily lahvičky, vypadají hodně luxusně a kdyby vůně měla ještě o pár cm hrubší lahvičku (z důvodu praktičnosti), byla by dokonalá.
Jedná se o květinovou parfemovanou vůni s prvky chypre. Není to klasická jemná květinová vůně, proto nemusí sedět každému. Je silná, sebevědomá a řekla bych, že pokud je nějaká vůně sexy, je to právě ona. 

Složení je následující:  
Hlava:bergamot 
Srdce: růže, jasmín, růžová voda 
Základ: cedr, vanilka, pačuli 
Druh vůně: květinová, chypre

Já, milovník jemných sladkých vůni typu či Yes, I am nebo Mon Paris jsem ze začátku nevěděla, jestli si s Lancome vůněmi sedneme. Nakonec říkám, že jsme si sedly. Stejně jako La vie est belle, má i Idôle v sobě něco, co vás prostě dostane, co si zamilujete, co vás okouzlí a vy si tak řeknete, že jinou už nechcete. Oproti La vie je úplně jiná, ale zároveň ji je neskutečně podobná.
Výdrž je celodenní - jsem až překvapená, že jsem ji na sobě cítila od rána do večera a ani tak mě neomrzela ani jsem si na ni nezvykla.

Komu bude vyhovovat: slečnám, které mají rády sladké, ale ne přeslazené vůně. Těm, které mají rády těžší vůně, ale zároveň ne hlavoboly. Těm, které se cítí být smyslné.

Shrnuto, podtrženo: Je to skvělá vůně. Není lehká, ale zároveň není agresivní, je smyslná, sebevědomá, kouzelná. Voní po květinách a vydrží celý den.


(Barter spolupráce s Notino)

Kejt//Instantní krása
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Já vůně miluju a líbí se mi jak jsi popsala tuhle. Týjo celodenní výdrž, tak to je paráda, takový parfémy mám nejradši. PS: Ty fotky? Nádherný Kači

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a jinak pod vánočním stromečkem jsem našla Mon Paris a používám ji ráda. Ježíšek zároveň využil na Notinu to krásný balení v krabičce, takže radost byla ještě větší, jak to i nádherně vypadalo. A po očichání se moc zalíbila mamce i ségře :D ta říkala, že si na ni bude muset našetřit

    OdpovědětVymazat
  3. Od této vůně jsem měla vzoreček a úplně jsem si ji zamilovala! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Lancome mám moc ráda, očichám, díky za tip :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem ve vzorečku a nutně budu potřebovat plné balení. Je krásná! :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat