Shrnutí bestsellerů NYX

By 17:50 ,

Značku NYX asi nemusím představovat. Jedná se o drogerkovou dekorativku, která se mnohdy vyrovná dražším značkám, ale je za rozumné peníze. Co u NYX miluju, je to, že má spoustu produktů na výrazné líčení, halloweenské looky, nebojí se barev, ale zároveň nabízí i běžné kousky na každodenní líčení. Já jsem v rámci testování dostala několik produktů z eshopu Elnino, tak pojďme mrknout, jak si produkty vedly.


Co mě moc baví, je olej na rty Fat oil Lip Drip. Je k dostání buď v provedení se třpytkami nebo bez třpytek. Mám odstín supermodell, který je jemně růžový, ale do sbírky jsem si pořídila i třpytivý Scrollin, který se dost podobá  ikonickému lesku na rty od Fenty Gloss bomb. Olej krásně hydratuje, jemně voní a chutná a pigmentace je tak nějak v normě - ani divočina, ani nuda.

NYX umí i tekuté matné rtěnky. Kromě ikonických Soft Matte, se pyšní i kouskem Shine Loud, který je z jedné strany matný a druhá strana tomu dodává lesk. Mám nude odstín a jsem s ním spokojená. Rtěnka nevysušuje, obalí rty hezky barvou, neleze do vrásek. Lesk tomu dodává korunu. Výdrž hodnotím jako opravdu vysokou - ale obecně platí, že ta matná část vydrží déle, než když se použije i lesk. 


Osvěžující  fixační sprej Plump finish make-up hezky usadí, osvěží. Má střičku, která nedělá fleky a rozdělí tekutinu rovnoměrně po obličeji. Baví mě třeba víc, než MAC, který má sice skvělé setting spreje, ale hrozně mě vytáčí ten jejich aplikátor, který dělá obrovské kapky.

Konturovací tyčinky Wonder Stick se budou hodit každé z nás, která si ráda s líčením vyhraje. Jsou tenké, precizní a dobře se roztírají. Obrovská výhoda je, že pigmentace je rozumná, takže to s nimi člověk nepřežene. Oproti tomu tvářenka v tyčince mě zase tolik nezaujala - je málo máslová a celkově mi přijde, že ji musím hodně zpracovávat na obličeji, aby vypadala dobře a přirozeně. 


Makeup Can't stop won't stop je asi nejznámější mejkap od NYXu. Buď ho milujete nebo ho nepotřebujete. Je hodně krycí a dělá efekt photoshopu. Ale s pomocí houbičky ho lze nanést i tak, že bude působit trošku přirozeněji. Nicméně není určen pro ty, které hledají jemnější a přirozenější líčení. Doporučuju si dávat bacha na odstín a opravdu pečlivě vybrat ten, který se hodí k barvě pleti. Já bohužel sáhla po světlejším odstínu a při svém výrazném krytí mi prostě nesedí. Jestli bych si mejkap pořídila znovu? Ne. mám ráda jemnější krytí a přirozenější finish.

Oproti tomu korektor HD studio mě baví moc. Krytí je skvělé, perfektně se zapracovává do pleti a připomíná mi trošku méně krycí verzi nejznámějšího fialového korektoru od Tarte. 


Doporučit můžu i tuhle kombo na oči. Mikrotužka na obočí Micro brow pencil je neskutečně precizní, nemaže se a vydrží celý den - je srovnatelná s Precisely my brow pencil od Benefitu. Doporučuju ale nejprve udělat obočí, a až poté nanášet na pleť makeup, protože tužka mnohem lépe kreslí na čistý obličej a působí to mnohem přirozeněji.

Linky ve fixu Epic ink jsou asi nejlepší linky co se týká cena x výkon x výdrž. Kupuju opakovaně. Udělají precizní linku, vydrží bez hnutí celý den, dobře se s nimi dělá i linka ve vnitřním koutku oka či grafická linka. Nevysychají a vydrží několik měsíců při každodenním používání. Ale i ony mají své mouchy - u jednoho balení se mi začal štěpit hrot a u druhého balení jsem zase měla problém, že linky tekly. Třetí balení ale bylo v pořádku.  


Co mě naopak vůbec nezaujalo, je tato řasenka On the rinse. Sice slibuje objem a prodloužení, ale na mých těžkých dlouhých řasách to bylo velký špatný. Řasenka má neskutečně tvrdý aplikátor, se kterým se mi špatně pracovalo a výsledný efekt nebyl vůbec wow. Řasy mi okamžitě zplihly. Věřím, že fanoušci této řasenky existují, ale já se mezi ně neřadím.

 


Barter spolupráce s Elnino.cz
Kejt//Instantni krása

You Might Also Like

0 komentářů