L'oréal Professionnel Pro longer [Recenze]

By 22:20 , ,

Značku L'oréal Professionnel asi představovat nemusím. Mluvím o ní často a používám ji už dlouhá léta. Pamatuju si, že když mi začaly na výšce upadávat chomáče vlasů díky moji nulové péči, byl to právě L'oréal Pro, kdo mi ty vlasy dal zase dohromady a spolu se značkou Kérastase se stal mým zachráncem a stálici v každodenní péči. Teď, o nějakých 10 let později už vím, jak zničené hřívě předcházet a že produkty z drogerie na vlasy nepatří. Pojďme si ale povědět, jaká je "barbie" řada Pro longer, která je určená dlouhým vlasům, a kterou jsem díky Elnino.cz mohla vyzkoušet.



Řada se skládá z šamponu, kondicionéru, masky, termo ochrany a séra na roztřepené konečky.

K čemu je řada dobrá?

  • Posiluje a zpevňuje délky i konečky
  • poskytuje vlasům termoochranu
  • snižuje třepení 
  • působí proti krepatění
  • zabraňuje lámavosti
Jaké používá řada technologie?

  • Filler-A100 - patentovaná vyplňující molekula složená z Filloxane a Polyquaternium PQ6,
  • Filloxane - proniká do jádra vlasového vlákna a zesiluje ho,
  • PQ6 - obnovuje povrch vlasového vlákna, poskytuje mu okamžitou péči,
  • aminokyselina - posilující složka, pomáhá předcházet lámavosti.
Komu je řada určená: 
  • řekla bych, že všem vlasům, které si zaslouží dávku péče, ale zároveň nejsou úplně zničené a vysušené. Na takový druh vlasů řada nestačí a doporučuji použít něco silnějšího - třeba Olaplex.

Za sebe musím říct, že mi tato "růžová kolekce" pěkně sedí - pro mé jemné, sušší vlasy, které potřebují hydrataci, ale zároveň nesnesou moc těžké produkty, je ideální. Vlasy jsou po ní vzdušné, snáz se rozčesávají, nekrepatí. Nedávno jsem si na vlasový styling koupila Dyson Airwrap - tedy "fén", který vlasy žehlí/vlní jenom pomocí teplého vzduchu. Aby vlasy držely tvar a vlny šly snáz udělat, je potřeba, aby byly lehké - a to tahle řada splňuje na jedničku. Lépe se mi celkově upravují a méně podléhají vnějším vlivům jako je vlhko. 

Řada má jemnou lehkou vůni. Šampon dobře pění, takže mám po něm pocit dobře umytých a nadýchaných vlasů. Jediné velké mínus, co jsem objevila, je to, že šampon má větší balení (300 ml) než kondicionér (200 ml), takže zatímco šamponu jsem měla ještě půlku, kondicionér mi došel. Upřímně moc nechápu, proč výrobci dělají tak malá balení kondicionéru, když se má nanášet po každém umytí a na rozdíl od šamponu nepění, takže je ho větší spotřeba. 

Co se týká masky, její obrovské plus je, že vyživuje, ale nezatěžuje. Používám ji cca jednou týdně - jako druhý krok mezi šamponem a kondicionérem. A proč jako druhý krok? Zatímco šampon vlasy otevře a vyčistí, maska vlasy vyživí a kondicionér v nich zase uzamkne veškeré živiny a péči. Proto by se maska měla používat před kondicionérem. 

Moje celkové shrnutí je takové, že Pro longer určitě stojí za vyzkoušení, a pokud svoji správnou péči teprve hledáte, určitě po ni mrkněte :) 






You Might Also Like

1 komentářů

  1. Já si všimla, že mám možná trochu sušší pokožku hlavy, ale jinak jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat